MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
december 3., 15:30
Megjelent az első hazai podcast alapú könyv: ettől is különleges
A Betone Studio gondozásában jelent meg az első hazai podcastkönyv, amely igazán különleges témákat boncolgat.
december 4., 06:46
Való Világ 11: így hódította meg a közösségi médiát a valóságshow
A 11. Való Világ jelenléte a közösségi médiában példaértékű a tévéműsorok reklámozásának terén. Ennek részleteibe avatott be minket dr. Glózer Rita.
december 3., 13:30
Új ügyvezető igazgató a Coca-Cola HBC Magyarország élén
A vállalaton kívülről érkező szakember széleskörű iparági tapasztalatokkal rendelkezik.
december 3., 06:46
Milyen hatással vannak ránk az AI által generált képek?
Pilák Jánost, a Getty Images sales és marketing managerét kérdeztük arról, hogy befolyásolják-e a képekkel szembeni elvárásainkat a generált fotók.
december 2., 15:30
Se veled, se nélküled: a sajtó és a közösségi média toxikus kapcsolata
Sajtóbojkott, nem megfelelően működő AI-technológiák, folyamatos harc a fair szabályozásokért - így veszik el sajtó a social média útvesztőiben.
december 2., 13:30
Magyar HR vezető nyerte el európa egyik legrangosabb sokszínűségi díját
Az elismerés annak visszaigazolása, hogy a sokszínűség és befogadás iránti elkötelezettség komoly üzleti értéket is teremt.
december 2., 06:46
Így lesz igazán sikeres egy webshop manapság
Szakembereket kérdeztünk arról, mire érdemes figyelni az új piacra lépőknek, miként lehet egy webshop sikeres.
december 1., 06:46
Hogyan alakítják át az ételekhez való viszonyunkat az AI-fotók?
Az AI teljesen átalakíthatja a fotókhoz és a valósághoz való viszonyunkat. Úgy tűnik, még az ártatlannak tűnő ételfotók sem teljesen ártalmatlanok.
november 30., 06:44
Macska és karácsony - a tökéletes reklámkombináció
Az IKEA legújabb szpotjában bevetette a marketing nagyágyúját: a macskát.
november 29., 14:50
Szervezeti változásokat jelentett be az LG
A változások célja a szinergia javítása és a növekedés ösztönzése a kulcsfontosságú üzleti területeken.
november 29., 14:34
Nagy fába vágta a fejszéjét Dr. Sós Endre és Vadon Jani
A Dr. S.O.S. - Vészhelyzet a vadonban testközelből mutatja be az állatmentést.
november 29., 06:46
"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje
A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.
november 28., 13:30
Új kihívás Gyenesei Leila életében: nemzetközi szerepkörben mutatkozik meg a műsorvezető
Tizenkét év után jutott be újra magyar tag az elnökségbe.
november 28., 10:03
Új ruhát ölt a legendás magyar pezsgő: milyen a jó rebranding?
A sokak által kedvelt termékek esetén az új külső garancia lehet a hosszútávú sikerre.
november 27., 15:54
Hamarosan kiderül, kik a legmenőbb hazai influenszerek
A Creator Awards díjátadóján grandiózus gála keretében ismerik el a legkiemelkedőbb magyar tartalomgyártókat
november 27., 06:46
Chatbotok és AI asszisztensek: így használhatók a legjobban a szakértő szerint
Hogyan érdemes használni az automatizált rendszereket az ügyfélszolgálatokon? Erről kérdeztük Pósfay Benedeket, a Deloitte AI & Data tanácsadóját.
november 26., 13:04
Így okoz komoly üzleti problémákat a Meta „buta” technológiája
A közösségi platform tanulásos modellje sajnos még nem elég okos az optimális működéshez.
november 26., 06:46
Az emberek imádják a karácsonyi vásárokat – és a brandek is
Nem véletlen, hogy az ünnepi kitelepülések világszerte vonzzák az árusokat és vásárlókat egyaránt.
november 25., 13:30
Felforgatja a munkaerőpiacot az AI: a magyarok nincsenek felkészülve rá
A magyar munkavállalók továbbra is idegenkednek az AI-tól, ami sok szakmában hátrányként jelenhet meg.
november 25., 06:46
A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében
Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.
/
39