Keresés

december 3., 15:30

Megjelent az első hazai podcast alapú könyv: ettől is különleges

A Betone Studio gondozásában jelent meg az első hazai podcastkönyv, amely igazán különleges témákat boncolgat.

december 4., 06:46

Való Világ 11: így hódította meg a közösségi médiát a valóságshow

A 11. Való Világ jelenléte a közösségi médiában példaértékű a tévéműsorok reklámozásának terén. Ennek részleteibe avatott be minket dr. Glózer Rita.

december 3., 13:30

Új ügyvezető igazgató a Coca-Cola HBC Magyarország élén

A vállalaton kívülről érkező szakember széleskörű iparági tapasztalatokkal rendelkezik.

december 3., 06:46

Milyen hatással vannak ránk az AI által generált képek?

Pilák Jánost, a Getty Images sales és marketing managerét kérdeztük arról, hogy befolyásolják-e a képekkel szembeni elvárásainkat a generált fotók.

december 2., 15:30

Se veled, se nélküled: a sajtó és a közösségi média toxikus kapcsolata

Sajtóbojkott, nem megfelelően működő AI-technológiák, folyamatos harc a fair szabályozásokért - így veszik el sajtó a social média útvesztőiben.

december 2., 13:30

Magyar HR vezető nyerte el európa egyik legrangosabb sokszínűségi díját

Az elismerés annak visszaigazolása, hogy a sokszínűség és befogadás iránti elkötelezettség komoly üzleti értéket is teremt.

december 2., 06:46

Így lesz igazán sikeres egy webshop manapság

Szakembereket kérdeztünk arról, mire érdemes figyelni az új piacra lépőknek, miként lehet egy webshop sikeres.

december 1., 06:46

Hogyan alakítják át az ételekhez való viszonyunkat az AI-fotók?

Az AI teljesen átalakíthatja a fotókhoz és a valósághoz való viszonyunkat. Úgy tűnik, még az ártatlannak tűnő ételfotók sem teljesen ártalmatlanok.

november 30., 06:44

Macska és karácsony - a tökéletes reklámkombináció

Az IKEA legújabb szpotjában bevetette a marketing nagyágyúját: a macskát.

november 29., 14:50

Szervezeti változásokat jelentett be az LG

A változások célja a szinergia javítása és a növekedés ösztönzése a kulcsfontosságú üzleti területeken.

november 29., 14:34

Nagy fába vágta a fejszéjét Dr. Sós Endre és Vadon Jani

A Dr. S.O.S. - Vészhelyzet a vadonban testközelből mutatja be az állatmentést.

november 29., 06:46

"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje

A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.

november 28., 13:30

Új kihívás Gyenesei Leila életében: nemzetközi szerepkörben mutatkozik meg a műsorvezető

Tizenkét év után jutott be újra magyar tag az elnökségbe.

november 28., 10:03

Új ruhát ölt a legendás magyar pezsgő: milyen a jó rebranding?

A sokak által kedvelt termékek esetén az új külső garancia lehet a hosszútávú sikerre.

november 27., 15:54

Hamarosan kiderül, kik a legmenőbb hazai influenszerek

A Creator Awards díjátadóján grandiózus gála keretében ismerik el a legkiemelkedőbb magyar tartalomgyártókat

november 27., 06:46

Chatbotok és AI asszisztensek: így használhatók a legjobban a szakértő szerint

Hogyan érdemes használni az automatizált rendszereket az ügyfélszolgálatokon? Erről kérdeztük Pósfay Benedeket, a Deloitte AI & Data tanácsadóját.

november 26., 13:04

Így okoz komoly üzleti problémákat a Meta „buta” technológiája

A közösségi platform tanulásos modellje sajnos még nem elég okos az optimális működéshez.

november 26., 06:46

Az emberek imádják a karácsonyi vásárokat – és a brandek is

Nem véletlen, hogy az ünnepi kitelepülések világszerte vonzzák az árusokat és vásárlókat egyaránt.

november 25., 13:30

Felforgatja a munkaerőpiacot az AI: a magyarok nincsenek felkészülve rá

A magyar munkavállalók továbbra is idegenkednek az AI-tól, ami sok szakmában hátrányként jelenhet meg.

november 25., 06:46

A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében

Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.