MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
A Cloudflare megakadályozza, hogy az AI-robotok fizetés nélkül adatokat használjanak fel
Eddig csak tiltani tudták a scrapereket a weboldalakon, most már pénzt is kereshetnek utánuk a tartalomgyártók.
Pozitívan fogadja a mesterséges intelligencia megjelenését a magyar fiatalok többsége
Az NMHH kutatásában azt vizsgálta, hogy miként gondolkodnak a 13–16 évesek a AI-alapú eszközökről és az ezek által generált tartalmakról.
A hazai PR-szakemberek nagy része naponta használ AI-t, de hiányos a szabályozás és a képzés
A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) első alkalommal mérte fel az AI használatát a PR-szakemberek között.
Újra megpróbál mesterséges intelligenciával hódítani a Google
Korábban már több sikertelen AI próbálkozásuk volt, mint az illetlen és helytelen válaszokat adó Gemini és a nem túl jól teljesítő Google szemüveg.
Jelentős beruházás a mesterséges intelligencia alapú adatpiacon – A WPP felvásárolja az InfoSumot
A felvásárlás jelentős stratégiai előrelépés a WPP AI-alapú adatszolgáltatásai szempontjából.
Vizuálisan lenyűgöző, de nincs benne érzelem – vélemények az AI-jal generált reklámokról
Az AI által létrehozott képek erős vizualitással rendelkeznek, a fogyasztók mégis úgy érzik, hogy szintetikusak, ami csökkenti hatásukat.
Mit gondolnak a magyarok az AI-ról? Meglepő dolgokat tárt fel a legújabb hazai kutatás
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem Információs Társadalom Kutatóintézete által végzett kutatás eredményét Török Bernát főigazgatóval értékeltük.
Saját videógenerátort alkotott a TikTok: eláraszthatja a platformot a deepfake?
Az AI által generált videók számos kérdést vetnek fel akkor is, ha nem átverésre épülnek. Vajon fogja tudni kezelni a TikTok a dömpinget?
A reklámok hangjait is felturbózza az AI
A reklámok hangjairól és az AI szerepéről kérdeztük Hidvégi Zoltánt, az Umbrella tulajdonosát.
Horváth Rita: "A jövő technológiai sikere azon múlik, hogy az MI-t minden generáció képes legyen hatékonyan alkalmazni"
Több oka van, hogy Magyarország MI-felkészültsége elmarad a globális átlagtól.
Racionalizálhatja az online sajtó világát az AI a szakértő szerint
Milyen változásokat indíthat el az AI a magyar médiapiacon? Többek között erről kérdeztük Sólyom Balázst, a Trendency Online adatkezelési igazgatóját.
Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről
A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.
Kibervédelem, vállalati AI, ChatGPT, mesterséges művészet - így zajlott az AI Summit 2024 első napja
A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.
AI Tour Budapest: így alakítja át az üzletet a mesterséges intelligencia
A Microsoft AI Tour budapesti eseménye arra fókuszált, hogy miként formálja át az AI a munkahelyeket, a mindennapokat és a kiberbiztonság területét.
Így okoz komoly üzleti problémákat a Meta „buta” technológiája
A közösségi platform tanulásos modellje sajnos még nem elég okos az optimális működéshez.
Tényleg az AI-generált Jézusoké a jövő?
A Facebook algoritmusa tanul és változik, de egyáltalán nem biztos, hogy jó irányba.
Pilák János: „A képek hitelességébe vetett bizalom minden eddiginél fontosabb”
Számos területen lehet használni az AI által generált képeket, de a jogi szempontokra is figyelni kell.
Dr. Aczél Petra: "Az MI nem olyasvalami, amiről mindent tudunk"
Dr. Aczél Petrát, a MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorát kérdeztük arról, hogy milyen jövőt tartogathat a kommunikáció területén az MI.
A kisbolygó-vadászattól a AI-generálta cikkekig - mi mindenre jó a mesterséges intelligencia?
Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.
Az ügynökségek sem menekülhetnek a mesterséges intelligencia elől
Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.
/
4