Keresés

április 5., 08:17

A McDonald's olyan nézőket talált, akiket máshol nem lehet elérni

A McDonald's a Publicis Groupe ügynökséggel indított kampányt, hogy kiderítse, hány olyan nézőt lehet a Connected TV-n elérni, akiket máshol nem.

április 7., 17:00

Ezek a legnépszerűbb programmatic hirdetési formátumok

A programmatic hirdetések egyre népszerűbbek a hirdetők körében, hiszen hatékonyabb és célzottabb reklámmegoldásokat kínálnak.

március 21., 06:00

Erdélyi Eszter: „2025 abszolút a Connected TV éve"

A Connected TV jövőjéről Erdélyi Esztert, az Atmedia digitális osztályvezetőjét és az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.

február 4., 17:00

Exkluzív Connected TV együttműködést kötött a Teads és az LG Ad Solution

Az LG megoldásának köszönhetően a hirdető márkák hatásos és figyelemfelkeltő Connected TV kampányokat futtathatnak.