Jelentős szakmai mérföldkőhöz érkezett a BDPST Koncept: Márton Szabolcs, a hazai reklámszakma egyik legismertebb kreatív szakembere stratégiai és márkafejlesztési kreatívigazgatóként csatlakozott az ügynökséghez.

A lépés szervesen illeszkedik a BDPST Koncept azon stratégiai elképzelésébe, amely keretében szakmai csapatát és szolgáltatási portfólióját új területekkel bővíti, megerősítve a működését egy hosszú távú, stratégiai gondolkodásra épülő kreatív és kommunikációs műhelyként.

Márton Szabolcs közel két évtizede dolgozik a kreatíviparban, pályája során vezető szerepet töltött be a J. Walter Thompson, a Republic Group és az Indamedia kötelékében is. Több mint száz hazai és nemzetközi márkán dolgozott, tapasztalata több mint ezer kommunikációs kampányban öltött testet – szinte minden szektort lefedve az FMCG-től az autóiparon át a pénzügyi területig, a telekommunikációtól a gyógyszeriparig. Munkái olyan márkákkal köthetők össze, mint a Dreher, a Szentkirályi, a Nestlé, a Land Rover, a Suzuki, a Raiffeisen, Budapest Bank, a Bayer, a Telenor és a UPC.

Munkásságát több mint 50 rangos szakmai díjjal ismerték el: a hazai Effie, Hipnózis és Aranypenge győzelmek mellett számos nemzetközi szakmai versenyen is nyert: többek között Clio Awards, London International Awards, Epica és Golden Drum elismerés is köthető a nevéhez. 2015-ben részt vett a JWT New York globális High Potential vezetőképzési programjában, amelynek azóta is alumni tagja.

Mielőtt az első koncepciók, az első kreatív irányok útnak indulnának a vadonatúj íróasztalokról, életre kell keltenem egy csapatot, egy inspiráló formációt az ország legizgalmasabb kreatív elméivel. Bátran mondhatom, hogy régen volt ennél motiválóbb feladatom. A célunk pedig nem is lehet más: a ránk bízott márkákat világviszonylatban is értelmezhető és értékelhető minőségben kiszolgálni, utat találva az üzleti célok teljesülése és a formabontó kreatív megoldások között

– mondta a szakember. Az új pozícióban stratégiai és márkafejlesztési kreatívigazgatóként nemcsak az ügynökség projektjeinek szakmai minőségéért, hanem a kreatív szemlélet formálásáért is felel Márton Szabolcs.

A BDPST Koncept élén Orbán Ráhel, az ügynökség vezetője két meghatározó szakemberre épít: Weigert Zsanett az ügynökség operatív és üzleti irányításáért felel, míg Márton Szabolcs a kreatív minőséget és szakmai karaktert határozza meg. A vezetői struktúra ezzel vált teljessé – egy olyan modell jött létre, amelyben az üzleti gondolkodás és a kreativitás valóban egymásra tud épülni.

Célunk, hogy nemzetközileg is erős, saját karakterű márkákat építsünk – és ehhez most minden kulcsszereplő a helyére került. A BDPST Konceptnél már eddig is komoly tudás és tapasztalat halmozódott fel, elsősorban a hospitality és desztinációmarketing területén, most pedig Szabolcs érkezésével a klasszikus reklámszakma egyik meghatározó szakembere csatlakozott hozzánk. Úgy gondolom, ez egy rendkívül erős kombináció. A Koncept ezzel készen áll arra, hogy új szintre lépjen

– mondta el Orbán Ráhel a BDPST Koncept vezetője, a BDPST Group márkainnovációs igazgatója Márton Szabolcs kinevezése kapcsán.