Meghívásos tender keretében választott kommunikációs partnert az Europ Assistance Magyarország. A megbízást az Influence Media nyerte el, a közös munka pedig idén márciusban el is indult.

Az Europ Assistance ma a világ 208 országában 750.000 szolgáltatóból álló partnerhálózattal és 57 segélyközponttal rendelkezik. A közel 12.000 munkavállalót foglalkoztató cégóriás a nemzetközi Generali csoport tagja. A cég a korábbiakban nem folytatott aktív PR tevékenységet Magyarországon, azonban a vállalat aktuális stratégiai és üzleti célkitűzései indokolttá tették a szemléletváltást és ennek keretében a fogyasztókat aktívan megszólító kommunikációt.

Az együttműködés keretében az Influence Media mind a stratégiai tervezés, mind a kivitelezés terén segítséget nyújt az asszisztencia-szolgáltatónak. A közös munka kiterjed kommunikációs akciótervek készítésére, PR- és médiakampányok megtervezésére és lebonyolítására, médiakapcsolatok építésére, felsővezetői személyes márkaépítésre, közösségi média tartalomgyártásra, illetve folyamatos stratégiai tanácsadásra.

A kiválasztási folyamat során olyan szakmai partnert kerestünk, amely széleskörű tapasztalattal rendelkezik a pénzügyi és biztosítási szektorban, erős médiakapcsolatokkal bír és stratégiai szemlélettel tudja támogatni a B2B és B2C piac elérését, kommunikációs, valamint felsővezetői personal branding tevékenységünket

– mondta Andrási Orsolya, a Europ Assistance Senior Marketing és Online Sales Managere.

Az Europ Assistance egy rugalmas, innovatív, európai értékeket valló globális nagyvállalat, amely jelentős termék- és üzletfejlesztési tevékenységet folytat Magyarországon. A megbízás izgalmas szakmai kihívást jelent, hiszen párhuzamosan végzünk széleskörű piaci edukációt az asszisztencia-szolgáltatások kapcsán, illetve támogatjuk a márka pozícionálását, a márkaépítést elsősorban PR és közösségi média eszközökkel

 tette hozzá Hanyecz Imre, az Influence Media társtulajdonosa, ügyvezetője.

Az Influence Media magyar tulajdonú, integrált szemléletű kommunikációs ügynökség, mely széleskörű tapasztalatokkal és jelentős referenciákkal rendelkezik kiemeleten a gyógyszer- és egészségipar, az autóipar és mobilitás, az IT és technológia, a pénzügyi szolgáltatások, valamint az építőipar és ingatlanpiac terültén.

A két magyar szakember, Bittner Péter és Hanyecz Imre által közel egy évtizede életre hívott ügynökség referenciái között olyan multinacionális és magyar vállalatok találhatóak meg, mint az AstraZeneca, a BDO Corporate Finance, a Continental csoport, a Generali Biztosító, a Genertel Biztosító, a Lilly Hungária, a Lufthansa Systems Hungária, a Maserati, a Nokia Networks, a Ringier, a 77 Elektronika Kft., a BÁV, a Főtaxi, a Saldo Zrt., a Wallis Motor, vagy a WHC csoport.

Címkék