Az Indamedia az elmúlt évek folyamatos gazdasági kihívásaira a piacon egyedülálló módon intenzív növekedési stratégiával reagált, amit a jövőben is folytatni kíván. Ehhez a stratégiához a cégcsoport felépítését, működését is hozzá kell igazítani, ami szervezeti átalakítást kívánt.
Új struktúrában folytatja működését az Indamedia
Az Indamedia egy, az IndaWorld Publishing Kft.-nél (ide tartoznak a Dívány, a MediaFuture, a We love Dogz és a We love Catz kiadványok) már sikerrel kipróbált modellt terjeszt ki a teljes cégcsoportra. Ez arra a stratégiára épül, hogy a szerkesztőségek összevont működése révén megszűnnek a párhuzamos felelősségi körök, a lépés emellett támogatja a munkatársak jobb kapacitás- és kompetenciahasználatát.
A szervezetfejlesztés során a meglévő alapokon jön létre egy news és egy magazin kiadó, melyek több kiadványt menedzselnek úgy, hogy mindegyik márkának külön főszerkesztője van. Az előbbit Starcz Ákos, az Indamedia igazgatósági tagja, míg az utóbbit magazinportfólió-igazgatóként Reiber Gabriella felügyeli.
- A magazin szerkesztőséghez tartozó kiadványok: Femina, Dívány, We love Dogz, We love Catz, PORT, MediaFuture, Sóbors, Retikül.
- A news szerkesztőség pedig az Index és a Velvet márkák mellett kiegészül a Totalcarral, amely Huber Tamás, az Index főszerkesztő-helyettesének irányítása alá kerül. A We Love Budapest és Balaton oldalak, illetve az Economx ugyanebben a működési modellben, önálló jogi személyként folytatja, Tamasi Szilvia vezetésével.
A kiadó ezzel az időszerű, a piaci viszonyok által megkívánt szervezeti átalakítással, hasonlóan a más médiapiaci szereplők által bejelentett konszolidációhoz, középtávon is eredményes működési modellt alakíthat ki, tovább erősítve pozícióját a szegmensben.