Új szintre emeli kapcsolatát a TEVA és a PDKY. A közös cél a TEVA kiemelt márkáinak újrapozicionálása, emberközelibb, merészebb, de szakmailag megalapozott módon. A PDKY friss brandígérete – Expect the Unexpected – itt is érvényesül: olyan kommunikációs fordulatokat keresnek, amelyek meglepőek, mégis pontosan rezonálnak a célcsoportok igényeire – olvasható a PDKY közleményében.
A TEVA egy erős, hiteles márka, amely nyitott az új szemléletre. Az egészségügyi kommunikációban sokáig a biztonság és a szokás diktált – most viszont itt az idő, hogy a hitelességet ne sablonossággal, hanem meglepetéssel párosítsuk
– mondta Vaszary Ádám, a PDKY kreatív CEO-ja.
A PDKY stratégiai partnerként nemcsak 360 fokos kampányokat tervez és valósít meg, hanem teljes kommunikációs újragondolást végez. A cél, hogy az OTC kategória hagyományos kommunikációs kereteit tágítsák, új élményt nyújtva a fogyasztóknak.
A PDKY által gondozott márkák között szerepel
- a Nasopax – orrspray márka,
- a Sudocrem – bőrvédő krém,
- a Dorifen – szopogató tabletta,
- az Ambroxol-Teva – hurutoldó,
- a Valeriana és Valerosolv – természetes alapú készítmények a nyugtatók és altatók kategóriájában,
- az Eurovit – vitamincsalád.
A Positive Adamsky még áprilisban újult meg, azóta PDKY néven is jelen vannak a piacon.