A gyógyszeripari óriás a PDKY-t mostantól nem csupán kreatív partnerként, hanem vezető stratégiai ügynökségként vonja be több OTC márkájának kommunikációjába.

Új szintre emeli kapcsolatát a TEVA és a PDKY. A közös cél a TEVA kiemelt márkáinak újrapozicionálása, emberközelibb, merészebb, de szakmailag megalapozott módon. A PDKY friss brandígérete – Expect the Unexpected – itt is érvényesül: olyan kommunikációs fordulatokat keresnek, amelyek meglepőek, mégis pontosan rezonálnak a célcsoportok igényeire – olvasható a PDKY közleményében.

A TEVA egy erős, hiteles márka, amely nyitott az új szemléletre. Az egészségügyi kommunikációban sokáig a biztonság és a szokás diktált – most viszont itt az idő, hogy a hitelességet ne sablonossággal, hanem meglepetéssel párosítsuk

– mondta Vaszary Ádám, a PDKY kreatív CEO-ja.

A PDKY stratégiai partnerként nemcsak 360 fokos kampányokat tervez és valósít meg, hanem teljes kommunikációs újragondolást végez. A cél, hogy az OTC kategória hagyományos kommunikációs kereteit tágítsák, új élményt nyújtva a fogyasztóknak.

A PDKY által gondozott márkák között szerepel

  • a Nasopax – orrspray márka,
  • a Sudocrem – bőrvédő krém,
  • a Dorifen – szopogató tabletta,
  • az Ambroxol-Teva – hurutoldó,
  • a Valeriana és Valerosolv – természetes alapú készítmények a nyugtatók és altatók kategóriájában, 
  • az Eurovit – vitamincsalád.

A Positive Adamsky még áprilisban újult meg, azóta PDKY néven is jelen vannak a piacon.

Címkék