A dentsu egy olyan, a kelet-közép-európai régió 10 országra kiírt médiaügynökségi tender keretében nyerte el a megbízást, amelynek szinte minden kategóriájában a legjobbnak bizonyult, ezzel is demonstrálva a csoport médiastratégiájának hatékonyságát és innovatív megközelítését.
A pályázaton való részvételt a csehországi dentsu koordinálta, a siker pedig a régió csapatai között fennálló szoros koordinációnak az eredménye.
A 2014-ben Helsinkiben alapított Wolt a logisztikai iparág egyik legyorsabban növekvő márkája, amely ezúttal Kelet-Közép-Európa kulcsfontosságú piacain (Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Ausztriában, Magyarországon, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Észak-Macedóniában és Romániában) keresett kompetens médiapartnert pozícióinak további erősítésére.
A dentsu csapata a pályázat során meggyőzően mutatta be, hogyan képes egységesen végrehajtani egy, az egyes országok sajátosságaihoz és a Wolt márka eltérő beágyazottságához igazodó, területenként egyedi megoldásokat is igénylő médiastratégiát.
Mindig öröm számunkra, amikor egy ilyen dinamikusan fejlődő nemzetközi ügyféllel dolgozhatunk együtt, amelynek kiemelt célja szolgáltatásainak folyamatos bővítése. Meggyőződésünk, hogy innovatív és hatékony megoldásainkat felhasználva meghatározó módon járulhatunk hozzá a Wolt további terjeszkedéséhez
– mondta el Bacsa Gábor, a dentsu média ügyfélkapcsolati igazgatója.