Új pozíciójában Morvay Ágnes a Central Médiacsoport vezetői testületének tagjaként stratégiai szerepet vállal a vállalat működésének és kultúrájának alakításában, valamint a HR folyamatok modernizálásában és hosszú távú fejlesztésében. Érkezése új lendületet hoz a szervezetépítés, a tehetséggondozás és a vezetőfejlesztés terén.
Ágnes személyében egy olyan tapasztalt, nemzetközi környezetben edződött szakember csatlakozik a vezetői csapatunkhoz, aki komplex vállalati struktúrákban is sikeresen épített fel hatékony HR folyamatokat. Jelenléte stabilitást és jövőbe mutató építkezést jelent számunkra
– mondta Vági Róbert, a Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese.
Morvay Ágnes korábban a BDO Hungary HR vezetőjeként dolgozott, ezt megelőzően a HEINEKEN-nél töltött be különböző HR Manager-i pozíciókat. Korábban a L’Oréal Magyarország Country HR Managereként, valamint a Coca-Cola HBC HR vezetőjeként szerzett széleskörű tapasztalatot.
A kinevezés összhangban van a Central Médiacsoport hosszú távú célkitűzésével, amely szerint a vállalat nemcsak tartalmaiban, hanem működésében is a hazai médiapiac élvonalában kíván maradni.