A Central Médiacsoport bejelentette új stratégiai irányvonalát, amely nagy hangsúlyt fektet az adatalapú, magas színvonalú és innovatív tartalmak előállítására.

A médiavállalat közlése szerint a változások által erősíthetik a portfólió piaci pozícióját, valamint új színt hozhatnak a női magazinok piacára.

Az stratégiai irányvonal részeként a Central Médiacsoport személyi változásokat is bejelentett. Fehér Ági, a Femina korábbi főszerkesztője 2025 februárjában csatlakozik a Women & Lifestyle portfolió csapatához, ahol egy újonnan létrejött pozícióban, Digital Women & Lifestyle Portfolio Content Lead (vezető főszerkesztő) kezdi meg munkáját. Az új szerepkör célja, hogy még közelebb kerüljenek az olvasókhoz és hatékony hirdetési megoldásokkal szolgálják ki az ügyfelek igényeit.

„A Central Médiacsoport egyértelműen erősíti pozícióját a magyar digitális piacon” – nyilatkozta a bejelentés kapcsán Petr Bednar digitális és üzletfejlesztési igazgató.

További változás, hogy január közepétől Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport kreatív és kommunikációs igazgatója, a New Business divízió vezetője is helyet foglal a médiavállalat vezetői testületében. A Central Médiacsoport tavaly júniusban kezdte meg a közös munkát a Financial Times Strategies-zel, amelynek célja a médiavállalat működésének korszerűsítése. A közlés szerint a mostani változások ezen közös munka következő lépései. 

Mint arról a MediaFuture korábban beszámolt, a Femina új főszerkesztője Orbán Violetta lett, aki ötletekkel és friss tervekkel felvértezve kívánja tovább erősíteni a piacvezető női lap státuszát a hazai médiapiacon. 

Címkék