A Nosalty gasztromagazin 2025-ben egy új kollégával erősíti csapatát. Hering András főszerkesztő tartalmi vezetése mellett Kovács Ádám Head of Digital Brand pozícióban csatlakozik a márka üzleti céljait támogatva.

A szakember fő fókuszában a projektmenedzsment, a technológiai folyamatok tervezése és végrehajtása áll.

Kovács Ádám korábban több mint 5 évet töltött el az Indamedia kiadócsoport sales osztályán, ebből közel 3 évet vezetői pozícióban. A Central Médiacsoporthoz 2022 februárjában csatlakozott senior üzletfejlesztési projektmenedzserként.

„Az idei évben a technológiai és tartalmi fejlesztésekre helyezzük a hangsúlyt, melynek célja, hogy a Nosalty a felhasználói igényeket maximálisan szem előtt tartva, egyszerre kínáljon felhasználóbarát felületet és magas színvonalú magazinos élményt a látogatók számára”

– számolt be terveiről Kovács Ádám.

Címkék