Az átszervezés az LG vállalati működési egységeinek átcsoportosítására vonatkozik, a célja pedig, hogy jobban kihasználja az üzleti területekben rejlő lehetőségeket, megerősítse a platformalapú szolgáltatáshoz kapcsolódó folyamatokat, felgyorsítsa a B2B kezdeményezéseket és az egyes ígéretes ágazatokban megteremtse a növekedés motorjait. Ezeknek a változásoknak a célja a hatékonyság növelése a képességek stratégiai kiválasztása és koncentrálása révén, ezáltal nagyobb szinergiát teremtve az üzleti tevékenységek között, illetve erősítve a jövőbeli versenyképességet.
Az átalakítás levezénylésére az LG képzett, kivételes szakértelemmel rendelkező személyeket nevezett ki, hangsúlyozva a vállalat hosszú távú versenyképességének növelését célzó törekvést a kiválóan teljesítő szervezeti egységek fejlesztésén keresztül.
A vállalatok átstrukturálása
Az LG négy vállalatát szervezte át a Home Appliance Solution (HS) Company (otthoni megoldások), a Media Entertainment Solution (MS) Company (média és szórakoztatóelektronika), a Vehicle Solution (VS) Company (járműipari megoldások) és az Eco Solution (ES) Company (ökomegoldások) néven. Ez az átszervezés újradefiniálja az érintett vállalatok LG-n belüli szerepét és identitását.
A HS Company vezetője továbbra is Lyu Jae-cheol marad.
Park Hyoung-sei marad továbbra is az MS Company vezetője, és a vállalat média- és szórakoztatóipari platformmá való átalakulását fogja levezényelni.
Egyértelműbbé válik a járműipari megoldásokat szállító VS Company szerepe, a vállalatot továbbra is Eun Seok-hyun fogja vezetni.
Az újonnan létrehozott ES Company-t Lee Jae-sung, az Air Solution Business Division jelenlegi vezetője fogja irányítani.
Az LG jövőbeli stratégiájának irányítótornyaként működő Stratégiai Főigazgatóság (CSO) felügyeli majd az mesterséges intelligenciával kapcsolatos területek felgyorsítását, illetve reagál a globális MI fejleményekre. A Digitális Főigazgatóságot, amely korábban a digitális átalakulásért volt felelős, DX Centerré szervezik át, és közvetlenül a CSO alá kerül. A DX Center az üzleti teljesítmény generatív AI-technológiák révén történő erősítésére összpontosít majd, és Cho Jung-bum fogja vezetni.
A vezetői kinevezések során nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az értékesítés, a szolgáltatások és a kutatás-fejlesztés területén bizonyított, szakértelemmel rendelkező, sokoldalú szakembereket válasszanak ki. Jung Pil-won-t, aki jelenleg a TV Overseas Sales & Marketing Group vezetője, a MEA (Közel-Kelet és Afrika) régió képviselőjévé nevezték ki, ezzel elismerve a nemzetközi értékesítés irányításában szerzett széleskörű tapasztalatát, valamint a közel-keleti és afrikai piacok mélyreható ismeretét. Kim Jung-ho-t, Kim Yoo-seon-t és Choi Jung-won-t, akik a szaúd-arábiai, lengyelországi és malajziai leányvállalatokat irányítják, vezetői pozícióba léptették elő, elismerve az üzleti növekedéshez való jelentős hozzájárulásukat.