A tavalyi logóváltozás és a hetilap dizájnjának frissítése után most megváltozott a hvg.hu és a mobilapplikáció felülete, illetve több szervezeti és tartalmi változás is történt.

A HVG frissítésén már másfél éve dolgoznak, tavaly, a kiadó 45. születésnapjára új dizájnt kapott a hetilap, és ennek keretében markánsabbá vált a logóban szereplő három betű. Ehhez igazodva mától a lap digitális felületei is megújult formában várják az olvasókat. Látványosabb lett a podcastok megjelenítése is, az aktuális hetilap pedig gyorsan átlapozható. 

Ahvg.hu oldalán a teljes archívum új köntösbe került. Szintén újdonság, hogy a szerzők cikkei már saját gyűjtőoldalukról is elérhetők, illetve hogy a 360-as cikkek (a HVG prémium tartalmai)nagyobb figyelmet kapnak a legfrissebb hírek között. Változik az oldal megjelenése mobilon is, így minden eszközön ugyanazon logika szerint, ugyanolyan dizájnkörnyezetben érhetik el a tartalmakat az olvasók. 

Ma méltó környezetbe költöztettük át a HVG digitális felületeit. Új dizájn és új funkcionalitás várja olvasóinkat, hogy könnyebben tudják elérni a híreinket és prémium tartalmainkat.

– írta Gergely Márton főszerkesztő a változásról szóló cikkében.

A lapnál egy szervezeti átalakítás is végbement, most már egy nagy szerkesztőség dolgozik a hetilap, a hírportál és a prémium tartalmak előállításán, a videók és a podcastok gyártásán, valamint a hírleveleken. Tartalmi változás is történt: a HVG terve, hogy megőrizzék közéleti fókuszukat, ugyanakkor nyitnak az életmód és társadalmi témák felé minden platformjukon, valamint a jövőben élsportról szóló tartalmakkal és egészségmegőrzésről szóló tanácsokkal, ötletekkel is találkozhatnak az olvasók. A HVG megújulása kapcsán kampányt indítottak, amelynek a keretén belül egy hónapig díjmentesen olvashatóak a hvg360 prémium tartalmai.