A legnagyobb esélyesek között tartották számon a Paramountot a GEMA (The Global Entertainment Marketing Academy of Arts & Sciences) európai díjátadóján. Nem hiába: a Közép- és Kelet-Európai részleg jelöléseiből 20-at váltottak díjra, 8 arany- és 11 ezüstszínű szoborral távoztak, valamint elnyerték az év kreatív marketingcsapatának járó elismerést is. A nyertes kampányok között szerepelt a Paramount Network jubileumi aktivitása, valamint a Comedy Central animált sorozatainak promója is, amelyen magyar szakemberek dolgoztak.
A zsűri a médiaszolgáltatók 2024-ben megjelent pályamunkáit bírálta el, ezek alapján a Paramount kelet-közép-európai kreatív részlege (Paramount Creative EMEAA) a legtöbb kategóriában esélyes volt. A díjátadót követően 9 arany és 10 ezüst szoborral távozott a magyar kollégákat is a soraiban tudó kreatív csapat.
Két arannyal ismerték el a Paramount Network ünnepi promóját, amely Quentin Tarantino filmjeinek zimankósabb, karácsonyi oldalát domborította ki a Csendes éj című dal átiratával. A Violent night havas tájakkal operáló képsorai közé becsempészték a csak Tarantinóra jellemző agresszív jeleneteket. Szintén több díjjal ismerték el a médiaszolgáltató francia és spanyol aktivitásait, illetve több olyan tartalmat, amely nemzetközi szinten jelent meg a tévéközvetítések során.
A magyar vonatkozású projektek közül a Comedy Central rajzfilmsorozatait hirdető Illusztrált Társaság ezüst fokozatot ért el a nemzetközi díjátadón, a 360 fokos kampányok kategóriában. A promóanyag kiemelt eleme volt Lengyel Tamás, a Comedy Central csatornahangjának animált verziója. Szintén elismerésben részesült a Paramount Network filmcsatorna 10. születésnapjának ünnepi mozgóképes grafikája, amely art-deco stílusjegyekkel mutatja be a hollywoodi életérzést – ez arany fokozatot ért el.
Sokszor voltunk már olyan szerencsések, hogy GEMA-díjat nyerhettünk, de a verseny nagydíját, a Legjobb Kreatív Marketing Csapatnak járó elismerést még sohasem volt alkalmunk elhódítani. Ez nagyon nagy dolog a cég életében, de fontos a hazai kreatív szakma vállalkozói számára is. Számos olyan partnerünk van, akikkel közép-európai fókusszal kezdtük meg az együttműködést, de mára már kontinentális szinten beszállítói a Paramountnak. Ez ugyanúgy az ő sikerük is. És most – a mesterséges intelligencia bevonásával készülő megoldások előretörése idejében – különösen fontos a tudásközpontok pozíciójának erősítése, amihez az ilyen díjak is hozzájárulnak
– mondta Ecsery Ádám, a Paramount CEE kreatív menedzsere.
A Paramount Creative Europe nyertes kampányai:
Arany fokozat
- Átvett filmjelenetet nem tartalmazó szpot: Films Not Written by AI (Paramount Network)
- Belső tévészpot vagy előzetes: Tarantino’s Christmas Feast
- Bumper kampány: Paramount Network Summer Idents
- Klip alapú szpot vagy előzetes: Paramount Paranoia (Paramount Network Franciaország)
- Legviccesebb szpot: Summer Fresh (Paramount Network Spanyolország)
- Mozgóképes grafika: Paramount Network 10th Anniversary Ident
- „Valamit semmiért”: Másnaposok-trilógia promó (Comedy Central)
- Vizuális effektek: Kaleidoscope (Paramount Network Spanyolország)
- Zene eredeti dalszöveggel: Tarantino’s Christmas Feast
Ezüst fokozat
- 360 kampány (program promóció): Illusztrált Társaság (Comedy Central)
- Klip alapú szpot vagy előzetes: Kaleidoscope (Paramount Network Spanyolország)
- Legjobban használt technológia vagy innováció: Paramount Network Hypergram
- Márkaépítő kampány: Unleash Your Laughter (Comedy Central)
- Poszterkampány: „Home of Adult Animation” (Comedy Central)
- Reality tévészpot: Varsó Shore 8-bit promó
- Salon des Refusés-különdíj: Az 50-árnyalat trilógia promó (Paramount Network Spanyolország)
- Ünnepi/szezonális tévészpot: Summer Fresh (Paramount Network Spanyolország)
- Vágás: Paramount Paranoia (Paramount Network Franciaország)
- Vígjáték tévészpot: Friends Christmas Collection (Comedy Central)