Az Én Kutyám (azenkutyam.hu) és Az Én Macskám (azenmacskam.hu) magazinok nevet változtatnak, és április 1-től We love Dogz (welovedogz.hu) és We love Catz (welovecatz.hu) címen működnek tovább, hogy a hozzájuk kapcsolódó rendezvényekkel és podcasttel erősebb egységet alkossanak.

A felelős kutyagazdik 2020-ban indult és a felelős macskagazdik 2022-ben indult oldala a kezdektől folyamatos fejlődésen ment keresztül, a látogatottságuk mellett fokozatosan emelkedett a napi szinten megjelenő cikkek száma, amelyekhez videós tartalmak, podcast és rendezvények is kapcsolódtak DOGZ név alatt – így eljött az ideje összekapcsolni ezeket.

A DOGZ Fesztivál és a DOGZ Podcast már erős brandértékkel bírnak, az előbbi az ország kutyás fesztiválja, utóbbi pedig az ország kutyás podcastje. A DOGZ Klubban pedig egy nagyszámú kutyás közösséget tartunk össze. Eljutottunk arra a pontra, hogy szerettük volna határozottabban összekapcsolni a magazinokat a rendezvényeinkkel és egyéb csatornáinkkal

– mesél a névváltás okairól Reiber Gabriella, a magazinokat kiadó IndaWorld Publishing ügyvezető igazgatója.

A felelős állattartás küldetése

We love Dogz és a We love Catz is deklaráltan a kulturált és felelős kisállattartást népszerűsíti, egyaránt jelentkeznek társadalmilag fontos és a mindennapi életvitelben is hasznos, gyakorlatias témákkal, jellemzően edukációs, ismeretterjesztő és szórakoztató cikkekkel.

A névváltással maga a magazin, a szellemisége, koncepciója egyáltalán nem változik, ugyanazokat az értékeket képviseljük, minden esetben hiteles tartalmat adunk át az olvasóknak. A legtöbb tartalmunkban szakértőket szólítunk meg, az elmúlt években komoly szakmai bázis épült körénk

– mesél hitvallásukról Jakab Viktória, a két portál főszerkesztője.

Május elsején nemcsak az idei DOGZ Fesztivált szervezik meg, de akkor jelenik meg az első saját könyvük is, Értsd a kutyád – Modern gazdik kézikönyve címmel.

Fontosnak tartjuk, hogy fizikai formában, könyvként is jelentkezzünk ezekkel a tartalmakkal. Ezt fel lehet tenni a polcra, újra és újra szemezgetni belőle. Egy újabb eszköz arra, hogy a felelős állattartás szemléletét átadjuk a nagyközönség számára

– teszi hozzá Reiber Gabriella.

Szerethető brandek

Az Indamedia kisállatos magazinjai az évek során love branddé váltak.

A prémium tartalmak, a szakmailag korrektül, több megvilágításból feldolgozott témák, a DOGZ események mind-mind hozzátettek egy komoly léptékű fejlődéshez, így ma már nem csupán “az én kutyámról/macskámról” beszélhetünk – egy stabil, összetartó és visszatérő közönsége lett a kiadványoknak. Mutatják ezt a site-okhoz kapcsolódó social felületek is, ezeknek együttesen nagyságrendileg 170 ezer, többségében igen aktív követőjük van. Ennek a közösségnek és az olvasóinknak köszönhetjük, hogy szerethető branddé tudtunk válni! A szerkesztőség továbbra is lelkiismeretes munkával, hasznos információkkal, edukációval segíti a felelős állattartás ügyét, ebben a tekintetben rendkívül büszkék vagyunk arra a kitartó oknyomozásra, amelynek eredményeképpen a tavalyi évben egy nagyon durva kutyaviadal-hálózatot sikerült felszámoltatni

– fűzi a témához Kiss Zsuzska, az Indamedia kommunikációs igazgatója.

márkaváltásra vagy rebrandra egy vállalat számára egyaránt okot adhat erőteljes fejlődés, piaci változások, új célok, egyesülések, vagy ha a márkanév már nem fedi le az aktuális termékeket. Újragondolni azonban azt, hogyan jelenünk meg a külvilág felé, általában nemcsak kozmetikai frissítés, hanem komoly stratégiai döntés is. Milyen előnyei lehetnek?

Milyen előnyei lehetnek?

  • Friss arculat – Egy új név, logó vagy vizuális arculat új energiát, dinamizmust sugároz. 
  • Tisztább pozicionálás – A rebranding lehetőséget ad arra, hogy a vállalat pontosabban meghatározza önmagát és azt, kikhez és hogyan szeretne szólni.
  • Összeolvadás, átalakulás vagy új stratégia – Ilyen esetben a névváltás segít összhangba hozni az elemeket.
  • Új figyelem – Egy új márkanév bevezetése remek alkalom lehet arra, hogy újra reflektorfénybe kerüljön a vállalat. A jól kivitelezett rebranding kampány nemcsak a meglévő ügyfeleket szólítja meg, de új érdeklődőket is bevonhat.

Együtt lenni jó

Alapvető küldetésünknek érezzük a felelős állattartást széles körben, minden létező csatornán hirdetni, így offline is. Két éve indultunk egy konferenciával, ami akkor még tisztán szakmai rendezvény volt, de tavaly már fesztivállá bővítettük, ezért is vittük ki a Városligetbe, hogy egyéb programokat kapcsolhassunk hozzá, így szélesebb közönséget is odacsalogathassunk. Ugyanakkor fontos számunkra, hogy ne csak egy szabadidős programot szervezzünk, hanem értékes információkat adjunk át a meghívott szakemberek révén

– mutatja be rendezvényeiket Jakab Viktória. 

A tavalyi DOGZ fesztiválon 3500 fő vett részt, idén már 7-10 ezer főre számítanak a május elsejei eseményre. Ilyenkor természetesen az orvosi ügyelet mellett állatorvosi ügyelet is van, a rendezvény regisztrációhoz kötött, a résztvevő állatoknak az oltási igazolványát is be kell mutatni. A szakembereknek szóló konferencia pedig megnyílt a nagyközönség előtt, és egy külön sátorban lehet meghallgatni a szakmai előadásokat és pódiumbeszélgetéseket.

Emellett tavaly indultak el a fesztiválokon kívül a DOGZ Falkaséták is, az elsőt Mikulás-napon indították el, a legutóbbit farsangkor hirdették meg, ezeken az eseményeken általában öt-hatszázan szoktak együtt sétálni. További információért érdemes a Dogz Klubhoz csatlakozni!

Címkék