Litkey Farkas olimpikon vitorlázó 27 éve szervez megmérettetéseket a piac különböző szegmenseinek, őt kereste meg Starcz Ákos, az Indamedia kiadóvállalat igazgatósági tagja az ötlettel, hogy a média képviselői számára, vele közösen egy nagyhajós regattát rendeznének.
Évekkel ezelőtt már volt hasonló rendezvény, de mi most a MediaFuture médiapiaci portálunkkal indítjuk ezt újra. A regatta egyedülálló lehetőség arra, hogy a hétköznapokban egymással egyébként sokszor konkuráló médiacégek egy jó hangulatú, programdús eseményen ápoljanak kapcsolatokat, miközben saját csapatukat is erősíthetik. Az ötlet fogadtatását és a jelentkezéseket látva úgy tűnik, hogy a Media Regattából hagyományt tudunk majd teremteni
– mondta el Starcz Ákos.
A Balatonfüredről Tihanyig tartó versenyre, amelynek a Balatonfüredi Yacht Club ad otthont, 22 hajóval neveztek be, amelyekre a kapitányokat a szervezők biztosítják, a többi pedig a csapattagok összmunkáján múlik. A hangulatról a vízen és a szárazföldön is DJ-k gondoskodnak, az est gálavacsorával és afterpartyval zárul.
A verseny célja, hogy megismerjük egymást irodán vagy tárgyalóasztalon kívüli, nem szokványos helyzetben, kötetlen formát adjunk a beszélgetéseknek, miközben egy nagyon izgalmas és szórakoztató program részesei lehetünk
– nyilatkozta Litkey Farkas világbajnok vitorlázó, a Kékszalag többszörös győztese. – A versenyzők egy új sportban próbálhatják ki magukat, mindezt biztonságos környezetben.
A versenyforma nagyon hasonló a „nagyok” futamához, így az indulók jobban megérthetik és személyesen tapasztalhatják meg, hogyan is zajlik egy nagyvitorlás megmérettetés, és választhatnak, hogy megfigyelői, vagy aktív résztvevői lesznek-e a hajó kezelésének.
Meggyőződésem, hogy bele fognak szeretni ebbe a sportágba!
– jósolta előre a Media Regatta 2024 fővédnöke, és felhívta a figyelmet arra, hogy az igazi ellenség a nap lesz, ami ellen védekezni elengedhetetlen.