Az empatikus, mesterséges intelligencia által vezérelt ügyféltámogatás iránt egyre növekszik a piaci igény. Erre reagálva a Bulb Technologies, a Geomant és a Buzzeasy elindítja saját fejlesztésű szellemi tulajdonára épülő GRAIA platformját.

A megoldás AI-ügynököket alkalmazó felhőalapú ügyféltámogatási rendszeren (Agentic CCaaS) és önálló döntéshozatalra képes mesterséges intelligencián (Agentic AI) alapul.

A GRAIA létrejötte a BOSQAR INVEST ökoszisztémáján belül valósult meg az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD), a MidEuropa, valamint a vállalatcsoport több millió eurós befektetésének és stratégiai támogatásának köszönhetően. A platform a Geomant, a Buzzeasy és a Bulb Technologies saját fejlesztésű szellemi tulajdonára épül. Célja, hogy új szintre emelje a mesterséges intelligenciával támogatott ügyfélkommunikációt

A GRAIA nemcsak megérti az ügyfelek igényeit, de empatikusan reagál is rájuk – legyen szó értékesítésről, támogatásról vagy üzemeltetésről. A rendszer képes önállóan alkalmazkodni a különféle helyzetekhez, így valóban intelligens és emberközeli ügyfélélményt kínál.

A Bosqar Invest közleménye szerint GRAIA az egyetlen olyan Agentic CX platform a piacon, amely teljes egészében saját fejlesztésű CCaaS-megoldásra épül, és valóban önálló döntéshozatalra képes mesterséges intelligenciát alkalmaz. Azt ígérik, hogy a rendszer lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy iparáguk élvonalába kerüljenek – növeljék teljesítményüket, biztosítsák működésük skálázhatóságát és felgyorsítsák növekedésüket.

A GRAIA elindításával nem csupán belépünk az AI-piac szereplői közé, hanem teljesen újradefiniáljuk annak működését. A GRAIA nem egy egyszerű AI-termék, hiszen rendszerünk gyökeresen átalakítja az ügyfélélményt. Túllépünk az automatizáció hagyományos szintjén. Az Agentic CCaaS és Agentic AI platformunk segítségével a vállalatok olyan intelligens AI-ügynököket vezethetnek be, amelyek képesek önállóan cselekedni, tanulni és fejlődni. Ezzel mindennapi ügyfélkapcsolatokat hatékony, alkalmazkodó élménnyé alakítják. Az ügyfélélmény terén szerzett mély szakértelem és a legmodernebb generatív AI (GenAI) találkozásából egy olyan skálázható, személyre szabott megoldás született, amely könnyedén igazodik bármely vállalat igényeihez, sőt képes velük együtt növekedni

– emelte ki Marko Martinovic, a GRAIA vezérigazgatója.

A Bulb, a Geomant és a Buzzeasy közös, saját fejlesztésű MI-portfóliójára építve, a GRAIA elindításával önálló identitást teremtünk. Lehetőséget adunk új megoldásunknak, hogy egy rendkívül stabil GenAI platformra támaszkodva kezdje meg térhódítását

 – emelte ki Tomislav Glavaš, a BOSQAR INVEST csoport holdingja, a BOSQAR d.d. igazgatósági tagja.

A GRAIA révén a felhasználók nem csupán a technológiai megoldásokhoz férnek hozzá, hanem a rendszer mögött álló, valamint annak megalkotásában részt vevő több ezer felhasználó, szakértő és folyamat kollektív tudásához és tapasztalatához is. Az új AI-platform emellett támogatja a bevételnövekedés mérhetővé tételét is.