A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója és az italok világának egyik ikonikus márkája, a Martini értékeire alapozva kínál választ a modern fogyasztók változó elvárásaira: a napközbeni, könnyedebb, prémium alkoholfogyasztásra.
Ahogy egyre gyakoribbá váltak a nappali alkoholfogyasztási alkalmak, az aperitivo modern, stílusos élménnyé nőtte ki magát. A Martini vermutcsalád merész, keserédes ízvilágával és könnyedebb szervírozási lehetőségeivel tökéletesen illeszkedik ehhez a globális trendhez. A megújult Martini révén az italfogyasztók új generációját hívjuk meg, hogy fedezze fel ezt az igazi olasz ikont
– mondta Emma Fox, a Martini & St-Germain alelnöke.
A Martini továbbra is az az olasz vermut, amely több mint 160 éves múltra és szakértelemre alapozva készül, most azonban új, elegáns és karakteres palackban kerül forgalomba, amely méltó módon tükrözi a benne rejlő prémium ital minőségét. A portfólió minden alkalomhoz és ízléshez kínál megfelelő alternatívát: a klasszikus Bianco, Rosso, Fiero, Rosato és Extra Dry változatoktól az alkoholmentes Aperitivo sorozatig, amely a Vibrante és Floreale fajtákat foglalja magában.
Az olasz elegancia ihlette új dizájnnal – melyet Torino jellegzetes boltíves átjárói inspiráltak – a Martini nemcsak stílusosabban tűnik ki a polcokon, de környezetbarátabb is lett. Az új 1 literes palack 30 grammal könnyebb (ez 5%-os csökkenést jelent), ami érezhetően csökkenti az észak-olaszországi gyártóüzem éves üvegházhatású gáz-kibocsátását. A változások a 750 ml kiszerelésű termékek esetében is szembetűnőek, hiszen a palack megújult kialakítása lehetővé teszi a hatékonyabb szállítást azáltal, hogy egy raklapon 48 darabbal (8%-kal) több termék fér el. A megújult Martini palackok már világszerte feltűnnek a boltokban és a bárokban.

A Martini Fedezd fel az olasz ikont! kampány azt a pillanatot ünnepli, amikor az aperitivo többé nem csak felvezetés, hanem maga a főszereplő. A kampány vibráló, stílusos képi világa arra inspirál, hogy merjünk kilépni a hétköznapokból, és fedezzük fel önmagunk bátrabb, elegánsabb oldalát. A Bacardi 2025-ben egy 360 fokos marketingstratégián keresztül – reklámokon, PR-on és közösségi médián át – hozza el ezt az élményt a fiatal aperitivo-rajongókhoz hozza el ezt az élményt.
A márka megújulása egy különleges esemény keretében is életre kelt Budapesten. Június elején a Martini exkluzív, napnyugtához időzített vacsorával ünnepelte az új arculat magyarországi bevezetését. A Haris Parkban megrendezett eseményen minden részlet, így a dekor, a zene, az ételek és a koktélok egyaránt a modern aperitivo világát idézték.