A magyar PoP Studios produkciós cégként dolgozott a Saatchi & Saatchi Oreo Square Cookies kampányán, amivel díjat nyertek a 2025-ös Cannes Lion-on.

Június 17-én este újabb kategóriákban hirdettek nyerteseket a 2025-ös Cannes Lions díjátadón. A Pop Studios itt az Entertainment kategóriában nyert, méghozzá egy ezüstöt. 

Emlékezetes, hogy az Oreo korábban megváltoztatta jól ismert receptjét, ennek kapcsán pedig egy egyedi kampánnyal igyekeztek rávenni az embereket, hogy próbálják ki az új kekszet, és harapjanak bele – négyszer is. A kampány keretében ugyanis együttműködtek az Egy Minecraft filmmel, és a fogyasztóknak azt a feladatot adták, hogy harapják négyzet alakúvá a kör formájú kekszet.

A négyzet alakúra harapott Oreo már alkalmas volt arra, hogy telefonnal beszkenneljék a vásárlók, így megnyitva egy portált, amely a Minecraft világába repítette a felfedezőket. A kockavilágban megadott tárgyakat kellett megkeresni, melyek különleges jutalmakat oldottak fel.

Az Oreo 4 kontinensen és 50 országban zajló kampánya igencsak sikeresnek bizonyult: a következő időszakban összesen 2 milliónál is több termék fogyott, a kocka-Oreo posztok 4,9 milliárd elérést hoztak, valamint a résztvevők átlagosan 3 perc 15 másodpercet töltöttek a játékban.

A nagy figyelemre való tekintettel – és a sok kommentelő miatt – végül megalkották a négyzet alakú Oreót, amelynek szélei a kör alakú keksz átmérőjével egyeznek meg, így anélkül próbálható ki az új forma, hogy a keksz veszítene méretéből.

A PoP Studios 2023-ban és 2024-ben is díjjal térhetett haza a Cannes-i díjátadóról.