2025 tavaszától a Fusion4 látja el a Kalinka, a St. Hubertus és a Lánchíd Brandy márkák online marketing feladatait.

A Zwack Unicum Nyrt. a Fusion4 online ügynökséget bízta meg három ikonikus márkájának – a Kalinka vodkának, a St. Hubertusnak és a Lánchíd Brandynek – online marketing feladataival. A tenderen a Fusion4 bizonyult a legerősebb pályázónak, így 2025 tavaszától el is indult az együttműködés.

Rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen nagy múltú és karakteres márkaportfólió digitális kommunikációját vihetjük tovább. A tender során komoly verseny zajlott, így különösen nagy elismerés számunkra a Zwack Unicum bizalma

– nyilatkozta Hirt István, a Fusion4 tulajdonos ügyvezetője.

A Fusion4 csapata a márkák kreatív online jelenlétének teljeskörű menedzseléséért felel, különös hangsúlyt fektetve a social media kommunikációra, tartalomfejlesztésre és kampánymenedzsmentre.

Hiszünk benne, hogy ezeknek a márkáknak erős, érzelmi kötődést teremtő története van – a feladatunk, hogy ezt hitelesen, látványosan és naprakészen jelenítsük meg a digitális térben

– tette hozzá a szakember.