A Pepsi Lipton International elindította új kampányát, ami a Tea changes everything név alatt fut, a Lipton Ice Tea számára az adam&eveDDB készítette el a kampányt.
A tengeren, tűző napsütésben töltött idő megviseli az embert, kiszárad, és a dehidratáció miatt könnyebben lesz ideges. Ha a gondolatmenetet kalózokkal ábrázoljuk, a megoldás pedig saját, hűsítő jeges teánk, akkor meg is van a tökéletes reklám – gondolták a Lipton marketingesei, és nem is tévedtek nagyot.
A játékos új platform arra a felismerésre épül, hogy a tea – amelyről köztudott, hogy frissítő, felemelő ízű – mindent megváltoztathat, és könnyedén örömteli és pozitív pillanatokat kínálhat. Tea- és ízbeli hitelességünkre építve kiaknázzuk a fogyasztók egyre növekvő igényét a megengedhetőbb árú italok iránt
– mondta April Redmond, a Pepsi Lipton marketingigazgatója.
A hűsítő ital egyből megoldja a nézeteltérést, a kalózok táncra perdülnek, delfinek ugrálnak jókedvükben, na meg a hajó rágcsálói pontozzák a martalócok mutatványait. Az új szpottal a márka bevezette a Lipting mozdulatot: amikor az eltartott kisujjal iszik a karakter, és van egy csilingelő hang, ezzel a tea felemelő, élénkítő hatását fejezik ki.
Ha a tea valóban mindent megváltoztat, a Liptonnak a feje tetejére kellett állítania a hagyományos márkaépítést. Egy megkülönböztető és megismételhető új elemet kellett létrehoznia a márka számára, amely túlmutat a várt logón és kategóriakódokon. A „Lipting” mindenhol felbukkan majd
– tette hozzá James Cooney, a „Lipting” ügynökségi partnerének kreatívigazgatója.
A filmet David Wilson rendezte, Riff Raff producerkedésével, az utómunkálatokért az Absolute, a hangtechnikai munkálatokért pedig a Wave Studios felelt. A Kalózok című szpot a tévében, a moziban és digitális videóplatformokon lesz látható a világ kulcsfontosságú piacain, kezdetben Európában indul, majd ezt követően teljes körű globális bevezetés következik.
A Pepsi nemrég David Beckhammel készített reklámot.