A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozatának Vállalati Roadshow-jának legújabb állomásán a KUKA Magyarország mutatta be, hogyan lehet ötvözni a mesterséges intelligencia erejét a munkavállalói élmények hitelességével.

Április 8-án folytatódott a Magyar PR Szövetség Employer Branding Tagozatának Vállalati Roadshow-ja. Az eseményen Ladányi Patricia, a KUKA Hungária Kft. marketing, kommunikációs és vállalati brand szakértője, valamint Szörcsök Szilvia, a Brandfizz Employer Branding ügynökség Chief Client Directora osztották meg a program fejlesztésének kulisszatitkait.

A KUKA magyarországi munkáltatói márkaépítése immár öt éve működik stratégiai fókusszal, vállalati KPI célokat támogatva, 2024-ben pedig új szintre lépett. Az AI-t már nem csupán technológiai eszközként, hanem a storytelling támogatására használták, hogy még erőteljesebb, vizuálisan is megragadható tartalmak szülessenek. A program aranyérmet nyert a szövetség Employer Brand Awardján, három díjat hozott el Londonból az Employer Brand Management Awardról, egyet pedig a tengerentúlról a Stevie Awards-ról

A 2in1 EB program egyszerre zajlik külső és belső fókusszal, párhuzamosan támogatva a bevonzást és a tehetségek felvételét, valamint a belső elégedettség növelését.

Stratégiai szinten a két kommunikáció időben nem tért el. Amíg külső fókuszunk a toborzási kampánymenedzsment szakaszban tartott, addig a belső oldalon belső elégedettség növelés és vállalati szervezetfejlesztés zajlott

– fogalmazott Szörcsök Szilvia.

A KUKA-nál kiemelt figyelmet fordítanak a vállalat erősségeinek hiteles kommunikációjára: 100%-ban valós munkavállalói történetekre építenek, amelyek a helyileg gyakran eltérő, de minden esetben releváns munkáltatói igényekre reagálnak, ezzel a toborzási és kiválasztási folyamatokat tudják támogatni, hiszen autentikus külső kommunikációval a megfelelő munkavállalókat tudják bevonzani a céghez. A toborzás mellett pedig üzleti eredményekkel is párosul a hatékony munkáltatói márka.

Ha van egy erős termékünk, azzal tudjuk erősíteni a munkáltatói márkánkat. De ha van egy erős munkáltatói márkánk, azzal a termék értékesítését is tudjuk támogatni. Ebben nincs jó vagy rossz megközelítés

– mondta el Ladányi Patricia.

A teljes beszámoló az MPRSZ oldalán olvasható.

Címkék