Az idén 175 éves áruház látogatói szemtanúi lehettek, ahogy a Burberry lecseréli az eddig jelenlévő ikonikus design-t, és a történelmi épületet a maga képére alakítja. A jellegzetes zöld napellenzőt kockásra cserélte, valamint a személyzet is teljesen új „lovagkék" egyenruhára váltott.
„Izgatottak vagyunk, hogy együttműködhetünk a világ egyik leghíresebb luxusáruházával" — mondta Daniel Lee, a Burberry kreatív igazgatója.
A két ikonikus brit márka egy kapszulakollekció megtervezésével kötötte meg szövetségét, ami kizárólag a Harrodsban kapható termékekből áll. Az üzletben így új színtérre lép a vásárlás élménye. Az alkotók szerint a partnerséget az „örökségben rejlő felfedezés” inspirálta – számolt be február 5-én a Marketing/Beat.
Az átvétel részeként felbukkantak Burberry márkájú kirakatok, valamint egy forró italokat, ételeket árusító kocsi is. Természetesen ezek is kék színben pompáznak. Emellett a bolton belül kempingsarok is épült. Itt túrakellékek vásárolhatóak, mint például melegvizes palackok és sörnyitók.
Daniel Lee egyedülálló Burberry élményt teremtett, ami kizárólag a Harrodsban kapható.
A végeredmény igazán jól tükrözi a szórakozás és a kalandvágy brit szellemét. Izgatottan várjuk a vásárlókat, hogy elmerüljenek a modern brit luxus világában
– nyilatkozta Jonathan Akeroyd, a Burberry vezérigazgatója.
A divatháznak legutóbb volt már egy hasonló nagy londoni hatalomátvétele, ahol viszont nem ment minden zökkenőmentesen. Szeptemberben a londoni divathét alkalmából a dizájner márka átnevezte a Bond Street állomást Burberry Streetre. A marketingfogás sokaknak nem tetszett, mivel az utazókat megtévesztette az átnevezés.
(Borítókép: Dave Benett/ Getty Images)