Az idei Media Regatta alkalmából a MediaFuture kommunikációs kiadvány – mint az esemény szervezője – díjat alapított. A MediaFuture Award 2025 keretében a szakma díjazta az általa legkiemelkedőbbnek tartott szakembereket, létrehozva egyfajta Hall of Fame-et.

A MediaFuture Award célja, hogy összegyűjtse a vállalati, ügynökségi és média terület legmeghatározóbb szereplőit. Az elismerésben évről évre három vezető szakember részesül. A díjazottakról a Media Regattán résztvevő szakemberek dönthettek, akik meghatározott kritériumok szerint, a versenyt megelőzően adhatták le jelölésüket. Az elismerésben évről évre három vezető szakember részesül. 

A szakma ezúttal  posztumusz elismerésként  a tavaly novemberben tragikus hirtelenséggel elhunyt  Hantosi Bálintnak , a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) közterületi tagozata egykori elnökének, a Scores Group médiakutatással és médiaauditálással foglalkozó cégcsoport volt vezetőjének, valamint  Gulyás János  kommunikációs szakembernek, a Wavemaker korábbi vezetőjének, illetve  Kovács Tibornak, a Ringier Hungary ügyvezetőjének ítélte oda a díjat. 

A következőkben a díjazottakat részletesebben is bemutatjuk. 

1. Hantosi Bálint

A tavaly novemberben tragikus hirtelenséggel elhunyt Hantosi Bálint, aki nagy hatású életpályát befutó szakemberként hosszú évtizedeken át meghatározó szakembere volt a reklámszakmának, posztumusz elismerésként részesült a MediaFuture Award díjban. A szakember hivatásának tekintette a kommunikációs iparág fejlesztését. A nevéhez fűződik a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) közterületi tagozatának létrehozása, amelynek haláláig az elnöki tisztségét töltötte be, amellett hogy a Scores Group médiakutatással és médiaauditálással foglalkozó cégcsoport vezetője volt. A Magyar Reklámszövetség megemlékezésében azt írta róla,

megszámlálhatatlan volt azoknak a projekteknek, munkáknak a sora, amelyeket pro bono végzett, nemcsak szűken a közterületi piac szabályozási háttérének fejlesztéséért, de a teljes kommunikációs iparág, többek közt a rádiós- és kutatási piac szakmai elismertetéséért.

Nagy szerepe volt a korábbi reklámtorta média- és kommunikációs tortákká való átalakításában, majd később az MRSZ Mini Konferencia létrehozásában. Elköteleződését mutatja, hogy a 2020-ban elindult MRSZ Barométer kutatássorozatot cégcsoportja, a Scores Group kutatóintézet és annak kollégái az iparág érdekében hat alkalommal pro bono készítettek el.

2. Gulyás János

Gulyás János, a Wavemaker korábbi ügyvezető igazgatója a kommunikációs szakma vezető és meghatározó szakembereként került a díjazottak közé, aki arról is ismert, hogy a szívén viseli a fenntartható fejlődés ügyét. Pályafutását 1993-ban a Well Reklám és PR ügynökségnél kezdte, majd nemzetközi ügynökségek vezető beosztásaiban dolgozott itthon és külföldön egyaránt, miközben hat évig a Magyar Reklámszövetség elnöke volt. Munkája révén hozzájárult ahhoz, hogy a Wavemaker az egyik legdíjazottabb hazai médiaügynökség legyen.  

3. Kovács Tibor

A Ringier Hungary ügyvezetőjére a média egyik vezető alakjaként esett a választás. Több mint 25 éve dolgozik a szakmában, a Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja, 2021 óta a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) elnöke. Pályájának korábbi szakaszában a svájci Ringiernek dolgozott, 2010 után pedig részt vett a Ringier Axel Springer Magyarország megalapításának előkészítésében. Érkezése után a Ringier Hungary intenzív digitális fejlesztéseket indított, de kiemelt hangsúlyt helyez a printre is. A média egyik legfontosabb feladatának saját hitelének visszaépítését tartja.