A Republic Group ügynökség vezetésével nyílt meg Bécsben a Salvador Dalí műveit bemutató kiállítás, amely a világhírű művész kevésbé ismert oldalát tárja a látogatók elé.

Az ügynökség feladata a 360 fokos integrált kommunikáció megtervezése és egzekúciója volt , ezúttal az osztrák piacon.

A 28 éve működő, független budapesti reklámügynökség, a Republic Group, újabb mérföldkőhöz érkezett nemzetközi terjeszkedésében. A Hadran events-szel való hároméves együttműködésük során már számos budapesti kiállítás kommunikációs feladatait látták el, a PPC kampányoktól kezdve a médiavásárláson át a PR és social media menedzsmentig,  beleértve a rendezvényszervezést is. Most azonban a közös munka gyümölcse Bécsben is megmutatkozik: június 3-án megnyílt a Salvador Dalí – Utazás egy lángelme képzeletében című kiállítás a bécsi Studio F-ben.

A tárlat több mint 150 művet vonultat fel Salvador Dalí kevésbé ismert alkotásaiból, köztük  bronz-, arany- és üvegszobrokat, szürrealista bútorokat, valamint irodalmi és mitológiaitémájú grafikákat. A művek a Dalí Universe gyűjteményéből származnak, amelyet  Beniamino Levi, az olasz műkereskedő és a művész közeli munkatársa hozott létre több mint 45 évvel ezelőtt. A kiállítás különlegessége egy virtuális valóság élmény, amely a látogatókat Dalí álomszerű világába kalauzolja.

Büszkeséggel tölt el, hogy a tavalyi berlini BrandFestival után ismét egy külföldi projekt valósulhatott meg a Republic vezetésével – és ez még csak a kezdet. Azon dolgozunk, hogy a közeljövőben még több hasonló, nemzetközi projektet valósíthassunk meg.

– mondta el Barna Tamás, a Republic Group alapítója és nemzetközi terjeszkedésért felelős igazgatója. A bécsi megnyitó eseményen rangos osztrák médiaszemélyiségek, televíziós csatornák és a  helyi művészeti szcéna tagjai is részt vettek.