Rekordszámú nevezés érkezett az MPRSZ versenyére, a döntőre májusban kerül sor.

Rekordsokan, 97-en neveztek a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) PREXA 2025 versenyére. Közülük 62 pályamű került shortlistre a hazai szakemberekből álló előzsűri szavazata alapján. A döntőbe jutott pályázók május 15-én prezentálnak a főzsűri képviselői előtt.

A legtöbben a társadalmi kommunikáció kategóriában neveztek, ahol a 19 nevező közül 13 került döntőbe. A második legtöbb nevezés a PR-vezérelt kampányok kategóriában jött, itt 17-ből 14 került shortlistre. A harmadik legtöbb pályamű a storytelling kategóriában érkezett, itt 11-ből 9 pályázat lett döntős.

A döntős pályázók május 15-én, egy nyilvános eseményen mutathatják be kampányaikat a tízfős főzsűrinek – és az érdeklődőknek – a Corvinus Egyetem Gellért Campusán. A zsűritagok a prezentációk után döntenek a nyertesekről, a nemzetközi kategóriában beérkezett pályamunkákat egy nemzetközi zsűri fogja külön értékelni.

A PREXA 2025 zsűrije:

  • Dávid Sándor, vállalati kommunikációs igazgató, Yettel
  • Elkan Péter, Csoport vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgató, 4iG Nyrt.
  • Hevesi Nóra, kommunikációs vezető, Tesco Magyarország
  • Horváth Ágnes, főszerkesztő, Kreatív Magazin
  • Molnár-Bánffy Kata, ügyvezető, Salt Communications
  • Losonczi Gergely, vállalati kommunikációs vezető, E.ON Hungária Csoport
  • Novák Péter, elnök, MRSZ
  • Rózsa Iván, stratégiáért és üzletfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettes, Uniomedia
  • R. Nagy András, ügyvezető-tulajdonos, Próbakő Kommunikáció
  • Zubán Zoltán, ügyvezető igazgató, stratégiai tanácsadó, Ferling

Az idei nyerteseket június 5-én a PREXA Díjátadó Gálán hirdeti ki az MPRSZ.

A tavalyi PREXA nyerteseiről itt írtunk.

Címkék