Rekordsokan, 97-en neveztek a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) PREXA 2025 versenyére. Közülük 62 pályamű került shortlistre a hazai szakemberekből álló előzsűri szavazata alapján. A döntőbe jutott pályázók május 15-én prezentálnak a főzsűri képviselői előtt.
A legtöbben a társadalmi kommunikáció kategóriában neveztek, ahol a 19 nevező közül 13 került döntőbe. A második legtöbb nevezés a PR-vezérelt kampányok kategóriában jött, itt 17-ből 14 került shortlistre. A harmadik legtöbb pályamű a storytelling kategóriában érkezett, itt 11-ből 9 pályázat lett döntős.
A döntős pályázók május 15-én, egy nyilvános eseményen mutathatják be kampányaikat a tízfős főzsűrinek – és az érdeklődőknek – a Corvinus Egyetem Gellért Campusán. A zsűritagok a prezentációk után döntenek a nyertesekről, a nemzetközi kategóriában beérkezett pályamunkákat egy nemzetközi zsűri fogja külön értékelni.
A PREXA 2025 zsűrije:
- Dávid Sándor, vállalati kommunikációs igazgató, Yettel
- Elkan Péter, Csoport vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgató, 4iG Nyrt.
- Hevesi Nóra, kommunikációs vezető, Tesco Magyarország
- Horváth Ágnes, főszerkesztő, Kreatív Magazin
- Molnár-Bánffy Kata, ügyvezető, Salt Communications
- Losonczi Gergely, vállalati kommunikációs vezető, E.ON Hungária Csoport
- Novák Péter, elnök, MRSZ
- Rózsa Iván, stratégiáért és üzletfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettes, Uniomedia
- R. Nagy András, ügyvezető-tulajdonos, Próbakő Kommunikáció
- Zubán Zoltán, ügyvezető igazgató, stratégiai tanácsadó, Ferling
Az idei nyerteseket június 5-én a PREXA Díjátadó Gálán hirdeti ki az MPRSZ.
A tavalyi PREXA nyerteseiről itt írtunk.