MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
május 12., 10:00
José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka a főszereplője a Snickers legújabb kampányának
A digitális fókuszú kampányban világhírű játékosok rövid interjúkon keresztül mesélnek olyan emlékeikről, amikor „nincsenek formában”.
május 22., 12:00
Saját sörrel óvja az Oázis Kertészet az ökoszisztémát
A Gardener Pils márkájú limitált sör üzenete pofonegyszerű: ülj ki a kertedbe, pattints ki egy sört, és nézd, ahogy nő a fű.
május 15., 12:00
Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták
Az Airwaves egy integrált kampány keretében szólítja meg a fogyasztókat, amelyet a rajongók visszajelzései inspiráltak.
május 6., 12:25
Úttörő technológiával és globális üzenettel debütált a Richter Gedeon új image reklámfilmje
Az új kampányfilmek a hazai reklámiparban szinte példa nélküli módon egy virtuális LED-stúdióban, fejlett VFX-megoldásokkal kombinálva készültek.
május 5., 17:00
Az első anyák napja: tovább kampányol a kórházban ragadt babákért az SOS Gyermekfalvak
Az SOS Gyermekfalvak Az első anyák napja című kampányában utánajárt, hova kerültek azok az újszülöttek, akiket a szülést követően kórházban hagytak.
április 27., 13:30
Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
Az éves kampány célja, hogy hiteles és egyszerű üzeneteken keresztül érzelmi kötődést alakítson ki a fogyasztók és a trappista sajt között.
április 24., 06:00
Így lett közbeszéd tárgya a postások elleni erőszak – Varga Mátyást kérdeztük a díjnyertes kampányról
Varga Mátyással, a Lounge Communication Senior PR tanácsadójával beszélgettünk a SABRE Awards-on díjazott Postásnak lenni nem küzdősport kampányról.
április 22., 06:00
Új irány a fiatalabb generációk megszólításához: így hódította meg az e-sportot a K&H
A K&H felismerte, hogy ha a fiatalokat akarja elérni, oda kell mennie, ahol ők vannak – a digitális világba, a játékok közé.
április 15., 06:00
Megan Fox és Michele Morrone – a HELL nem aprózza el, ha márkaépítésről van szó
Popovics Adrienn marketingigazgató és Szekeres Dóra brand menedzser ismertette a HELL legfrissebb kampányainak kulisszatitkait.
április 13., 06:00
Amikor a ketchup színe jelzi a hamisítást: 5 rendhagyó kampányötlet a legnagyobb márkáktól
A hatalmas reklámzajban egészen különleges megoldásokra van szükség ahhoz, hogy az emberek észrevegyenek egy reklámot. Íme, 5 kreatív példa.
április 10., 17:00
Frappáns megoldás a fényszennyezés ellen: példamutató kampánnyal jelentkezett a Nescafé
"Ha a termékünk nem tart ébren, a reklámunknak sem kellene" – kell ennél jobb üzenet a koffeinmentes kávé mellé egy fényekkel teli nagyvárosban?
április 8., 17:00
Merészet lépett a Coca Cola – a semmit reklámozza
A Coke Zero új reklámjában különleges módon egyáltalán nem jelenik meg a termék.
április 3., 10:00
AI segítségével hozták létre Alízt, az Allee új kampányarcát
Egy mesterséges intelligencia és emberi közreműködés eredményeként létrejött karakter vezeti fel a bevásárlóközpont tavaszi kampányát.
április 2., 17:00
Újabb rangos szakmai elismerést kapott a Mediator A Mátra Hangja kampánya
A Mátrában rendezett Fekete Zaj Fesztiválnak készült beharangozó kampány a Webby Awards Honoree különdíját hozta el.
április 2., 15:00
Mediterrán hangulatú reklámfilmmel vezeti be új termékét az Unicum
Az Unicum Orange Bitter széles körű bevezetésére a Zwack Unicum egy különleges reklámfilmmel készült, amelyet Olaszországban forgattak.
április 1., 17:00
Két magyar ügynökség a TOP 100-ban – Kijött a The Drum 2025-ös rangsora
A The Drum The World Creative Rankings nevű toplistáján a VML Hungary és a DDB Budapest is szerepel.
március 27., 06:00
4 tanulság arról, hogyan lehet elérni a Z generációt – a Publicis Groupe tapasztalatai
Jedlicska Mártont, a Publicis Groupe Hungary társ-kreatívigazgatóját kérdeztük a Samsung Jövőálló Akadémia progromsorozat tapasztalatairól.
március 26., 16:00
A Mediator fejlesztése a KGM régiós rebranding kampánya
A SsangYong KGM márkanéven folytatja tovább működését. Az autómárka régiós átalakulását támogató koncepciót a Mediator fejlesztette.
március 24., 14:12
Nagyszabású kampány indult a magyar borok népszerűsítésére
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsának „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” című kampánya az Országos Bormarketing Alap felhasználásával valósul meg.
március 24., 06:00
Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand
A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.
/
6