Keresés

2024. július 21., 06:45

Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak

Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.

2024. július 16., 06:45

Az ÖRT szerint minden reklám aggályos, amely függésre biztat

Az Önszabályozó Reklám Testület egyetért a Magyar Reklámszövetség álláspontjával.

2024. július 11., 06:45

Új iránytű a fashion marketingben - Bemutatkozik a Brand Magic Index

Mutatjuk, mi ez, és miért hasznos.

2024. július 4., 12:30

„Válj függővé!” – Meddig mehet el egy energiaital hirdetés?

Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.

2024. július 3., 12:30

A színház nem mosópor - de eladni vajon ugyanúgy kell?

Szakértők segítségével jártuk körbe, milyen a színházi marketing a digitális világban.

2024. június 30., 10:20

Ezért nem létezhet ember nélkül mesterséges intelligencia

Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.

2024. június 28., 10:00

TikTok, balhé, pénzszórás: így tarolt a Mobilfox újhullámos marketingstratégiája

A Mobilfox-sztori a modern brandépítés mintapéldája.

2024. június 27., 10:15

„A reptér hazatért” – változóban az airport kommunikációja?

Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?

2024. június 22., 10:00

Repair Café: egy hely, ami a jövőbe mutat

A közösségi szerelde gondolata egy holland modellprogramból indult, most hazánkban is virágzik.

2024. június 21., 12:24

Az Alfa-generáció jobban érti az emojikat, mint a valódi érzéseket

Bereczki Enikő generációkutató szerint a jelenlegi fiataloknak kihívást jelentenek a társas kapcsolatok, és állandóan a YouTube-on lógnak.

2024. június 19., 06:45

Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing

Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.

2024. június 16., 10:07

Zseniális apák napi reklámokkal pörgetik az eladásokat

Az apák napi reklámok is külön műfajt képeznek Amerikában: mutatunk egy csokornyi jól sikerült kisfilmet!

2024. június 14., 06:45

Öt évtized óta töretlen a játékmárka sikere - mi a titka?

Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.

2024. június 13., 18:03

Irányváltás az OMV-től: a vállalat teljesen új arculatot kap

Az új imázzsal a hazai fogyasztók is hamarosan találkozhatnak.

2024. június 12., 06:41

A globális reklámköltések 2025-ben először lépik át az álomhatárt

Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.

2024. június 10., 16:11

Zseniális employer branding ötlettel állt elő az IKEA

Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.

2024. június 5., 14:14

A Lenovo egy különleges hidat épített a generációk közötti szakadék átjáráshoz

A „Meet Your Digital Self” nevű projekt segítségével egy nagymama és az unokája újra egymásra talált.

2024. június 4., 10:16

A tetovált gyümölcsöké a jövő

A Tesco egy olyan módszert tesztel, amivel jelentősen csökkentheti az általa kibocsátott hulladékmennyiséget.

2024. június 3., 14:56

A Toyota nem szponzorálja többet az olimpiai játékokat

Állítása szerint a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nem támogatja elég hatékonyan a sportolókat.

2024. május 30., 11:51

A kiterjesztett valóság segítségével Dzsúdló belecsöppen az életünkbe

Magyarországon még sosem látott dalpremierrel készül Dzsúdló és a Pepsi.