augusztus 1., 16:00
A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább
A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább.
A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább.
Gulyás János kalauzolt el minket az MRSZ kulisszái mögé.
Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?
Megosztja a szakembereket a LinkedIn újítása, amellyel mindenkinek a tudtára adhatjuk, hogy munkát keresünk.
A Mercedes zseniális ötlete garantáltan emlékezetes marad.
A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.
Apróságnak tűnhet, de hosszútávon problémákat okozhat.
Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.
Az Önszabályozó Reklám Testület egyetért a Magyar Reklámszövetség álláspontjával.
Mutatjuk, mi ez, és miért hasznos.
Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.
Szakértők segítségével jártuk körbe, milyen a színházi marketing a digitális világban.
Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.
A Mobilfox-sztori a modern brandépítés mintapéldája.
Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?
A közösségi szerelde gondolata egy holland modellprogramból indult, most hazánkban is virágzik.
Bereczki Enikő generációkutató szerint a jelenlegi fiataloknak kihívást jelentenek a társas kapcsolatok, és állandóan a YouTube-on lógnak.
Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.
Az apák napi reklámok is külön műfajt képeznek Amerikában: mutatunk egy csokornyi jól sikerült kisfilmet!