Keresés

Keresés

Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?

szeptember 13., 14:30

Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?

Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.

Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori

szeptember 14., 06:46

Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori

A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.

Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről

szeptember 11., 15:57

Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről

A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.

Így hat a mesterséges intelligencia a reklámszakmára

szeptember 10., 11:46

Így hat a mesterséges intelligencia a reklámszakmára

Az AI Summit szakértői vendégei zseniális kerekasztal-beszélgetésen járták körbe a témát.

Mi köze a kutyáknak a Sparhoz vagy a MOL-hoz? Szponzorációs körkép az idei DOGZ Fesztivál és Konferenciáról

szeptember 8., 12:09

Mi köze a kutyáknak a Sparhoz vagy a MOL-hoz? Szponzorációs körkép az idei DOGZ Fesztivál és Konferenciáról

Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.

Fémdobozba zárt víz: sikeres marketinggel bármit el lehet adni

szeptember 6., 06:45

Fémdobozba zárt víz: sikeres marketinggel bármit el lehet adni

A FloeWater kiváló példája annak, hogyan lehet egy hétköznapi terméket innovatív csomagolással és ügyes marketinggel különlegessé tenni.

Az Oasis nagyon átgondolt PR-kampánnyal robbant be újra

szeptember 5., 16:00

Az Oasis nagyon átgondolt PR-kampánnyal robbant be újra

A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.

Az írással válthatjuk meg a jövőt

szeptember 5., 11:00

Az írással válthatjuk meg a jövőt

Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.

A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz

szeptember 2., 14:00

A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz

A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.

Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció

augusztus 30., 14:00

Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció

Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.

A látszatígéretek imázsromboló buktatói: lehet környezetbarát egy cég, ha a vezérigazgató magángéppel ingázik?

augusztus 25., 06:45

A látszatígéretek imázsromboló buktatói: lehet környezetbarát egy cég, ha a vezérigazgató magángéppel ingázik?

A nem komolyan vett vállalások megkeseríthetik a cég életét.

Két jelentős szakmai fesztivál bútorozik össze

augusztus 24., 06:45

Két jelentős szakmai fesztivál bútorozik össze

Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.

Súlyos társadalmi problémára hívja fel a figyelmet a szórakozóhelyek új kampánya

augusztus 23., 15:00

Súlyos társadalmi problémára hívja fel a figyelmet a szórakozóhelyek új kampánya

A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.

Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával

augusztus 21., 11:00

Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával

Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?

Az internet is elájult a Kozármisleny FC kampányától: NBII-es focicsapat mutat példát inklúzióban

augusztus 19., 06:45

Az internet is elájult a Kozármisleny FC kampányától: NBII-es focicsapat mutat példát inklúzióban

A foci mindenkié, hirdeti a kampány: neked is látnod kell ezeket a képeket!

Összeolvad a Cannes Lions és az Effie: új korszak jön a díjátadók történetében?

augusztus 17., 06:45

Összeolvad a Cannes Lions és az Effie: új korszak jön a díjátadók történetében?

Mi történik, ha két, a kampányokat nagyon különböző szempontok szerint bíráló verseny találkozik?

A Kozármisleny FC kampánya

augusztus 15., 15:20

A Kozármisleny FC kampánya

Így dolgozik a legrégebbi hazai szakmai szervezet – a Magyar Reklámszövetség elnökével beszélgettünk

augusztus 15., 15:00

Így dolgozik a legrégebbi hazai szakmai szervezet – a Magyar Reklámszövetség elnökével beszélgettünk

Gulyás János kalauzolt el minket az MRSZ kulisszái mögé.

Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?

augusztus 7., 10:00

Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?

Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?

/** @noinspection PhpDynamicAsStaticMethodCallInspection */ Page::renderElement('mobil_banner_b'); ?>