MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
A rendszerváltás túlélői és nyertesei – így alakult a magyar márkák sorsa az Arany Ászoktól a Balatonig
Senkit nem érdekeltek akkoriban a hazai termékek, sok közülük mégis túlélte a pofont. A WPP kutatói vették górcső alá a rendszerváltó márkákat.
“Nem sört adunk el, hanem élményt!” – Így írt történelmet a Heineken
A Heineken marketingstratégiájának középpontjában a kezdetektől a minőség és a következetesség áll.
Levi's Red Tab: védjegyként indult, közösséget épített belőle a márka
A Levi's farmerek hátsó zsebének cimkéje jól példázza, hogy egy egyszerű ötlet hogyan válhat világszerte ismert márkajelzéssé.