MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
A számok nem beszélnek magukért – Nemes Orsolya a data storytellingről
Semmelweis és Nightingale ugyanarra jött rá, de míg egyiküknek a haláláig nem hitt senki, a másikukat kitüntették. Ez volt köztük a különbség.
Szabó Dániel: “Az adatvezérelt marketing sokszor hoz meglepetéseket”
Szabó Dániel, az E.ON Hungária Digital Marketing Team Leadere a fenntarthatóságról és az adatvezérelt marketingről is beszélt interjúnkban.
A McDonald's olyan nézőket talált, akiket máshol nem lehet elérni
A McDonald's a Publicis Groupe ügynökséggel indított kampányt, hogy kiderítse, hány olyan nézőt lehet a Connected TV-n elérni, akiket máshol nem.