A világ szinte összes országában kapható szénsavas üdítőital márka, a Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.

Már a legnagyobb cégek is kezdik felismerni, hogy a fenntarthatóság kérdése nem csak egy átmeneti trend, hanem egy valódi célkitűzés. Ettől függetlenül a márkák – mint mindenre – az ebbe a körbe tartozó problémafeltevésre is szeretnek kreatív köntösbe bújtatott válaszokat kínálni.

A Coca-Cola az új, globális kampányában a használt kólás dobozok újrahasznosítására hívja fel az ikonikus márka fogyasztóinak figyelmét, méghozzá nem is akárhogyan. A kezdeményezés részeként a márka „összetörte” a régi logóját és ezzel újakat alkotott. A cég ugyanis az összetaposott üdítős dobozokon absztrakttá változott Coca-Cola logókat „hasznosítja újra” –   számolt be róla  a  Famous Campaings .

A márka a kampány részeként minden egyes kültéri megjelenéshez használja majd az egyedi logót, amely megmutatja, hogy milyen sokféle módon lehet összenyomni a kólásdobozt, ezzel  alkotva páratlan Coca-Cola feliratokat.

Islam ElDessouky, a Coca-Cola kreatív stratégiáért és tartalomért felelős globális alelnöke megjegyezte:

A Coca-Colánál az a célunk, hogy pazarlásmentes világot teremtsünk. Dolgozunk azon, hogy termékeinket megújítsuk annak érdekében, hogy 2025-ig csomagolásaink 100 százaléka újrahasznosítható legyen. Célunk továbbá, hogy 2030-ra minden egyes eladott palack vagy doboz után egy palackot vagy dobozt összegyűjtsünk és újrahasznosítsunk. Egyedülálló lehetőségünk van arra, hogy marketingünkkel erőteljes üzenetet közvetítsünk és a fogyasztókat is magunkkal vigyük ezen az úton. A „Recycle Me” arra szólít fel mindannyiunkat, hogy ahol csak lehet, hasznosítsuk újra.

(Borítókép: Kevin D. Liles/Atlanta Braves / Getty Images)

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

Címkék