„A Jófogással és a Budapest Airporttal közösen ebben az időszakban több mint 115 nemzetközi és hazai díjat, valamint értékes Apex pontokat érő shortlistet sikerült "összegyűjteni" – beleértve a magyar PR szakma első Grand Stevie-jét is” – fogalmazott a MediaFuture-nek eljuttatott közlésében Megyeri Dániel. Mint írta, ezzel a kreatív teljesítménnyel nemcsak az ügynökséget, hanem a megbízókat is sikerült a mindenkori Apex Toplisták igencsak előkelő helyeire katapultálni.
„Ezúton is köszönöm a Lounge Communication vezetőségének a bizalmat és a szakmai mozgásteret, a csapatnak és nektek pedig az elmúlt évek közös munkáját. Karrieremet és a PR határainak feszegetését nemsokára vállalati oldalon, vezetői pozícióban folytatom. Erről bővebben kicsit később. ;)”
– tette hozzá.
A MediaFuture megkérdezte a szakembert, milyen motivációk vezérelték, amikor távozása mellett döntött.
„12 évet töltöttem ügynökségi oldalon, főleg PR-ral foglalkoztam, de egyre jobban „átlógtam” marketing oldalra, feszegettem a határokat. Közben rájöttem, hogy mennyire mást gondolnak a szakmáról nyugaton, mint itthon. A gondolkozás gyakran megáll ott, hogy a PR egy sajtóközlemény. Én úgy gondolom, hogy a két területnek találkoznia kell, támogatniuk kell egymást – ezt igyekeztem átadni több mint kevesebb sikerrel. A távozásom elsődleges oka az volt, hogy ezen a horizonton szeretnék tovább haladni”
– árulta el Megyeri Dániel, aki büszke a sok szakmai díjra és shortlistre, és nagyon hálás a rengeteg támogatásért, amit az évek során kapott. Azzal kapcsolatban, hogy hol folytatja, úgy fogalmazott, "új vizekre evez, és kicsit kilép a komfortzónájából".