Magyarország egyik legnagyobb digitális médiacsoportja, az Index hírportált is kiadó Indamedia stratégiai szövetségre lépett Az Év Irodája Kft.-vel. Ennek keretein belül az Indamedia vezetői az ingatlan.com-tól részesedést is vásároltak Az Év Irodája Kft.-ben, amely a névadó versenyen kívül többek között a Real Estate Awards versenyt, az Ingatlan Regattát és a Bankár Kupát szervezi, valamint az UP Agency PR- és marketingügynökséget és a realista.hu hírportált is működteti.

Közel 20 év alatt Az Év Irodája Kft. a magyar iroda- és kereskedelmi ingatlanszektor meghatározó médiaszereplőjévé és a hazai munkakultúra aktív formálójává nőtte ki magát. Az eredetileg iroda.hu néven megalapított médiapiaci és rendezvényszervező céget 2015-ben vásárolta fel az ingatlan.com Zrt.

Az akkor új tulajdonoshoz kerülő céghez számos rendezvény köthető. Az Év Irodája és a Real Estate Awards versenyek mellett Az Év Irodája Kft. szervezi az Ingatlan Regattát, a Bankár Kupát és a balatoni Business Beach konferenciát is.

Az Indamedia a hazai médiapiac meghatározó vállalata 14, többségében piacvezető online kiadványával, amelyekkel havonta csaknem 5 millió hazai internetezőt ér el. Többek között olyan portálokat működtet, mint az Index, az Economx, a Totalcar, a We Love Budapest vagy a Dívány, emellett a könyvkiadás és a rendezvényszervezés piacán is aktívan jelen van.

Nagyon örülünk az új partneri kapcsolatnak és tulajdonosi háttérnek, hiszen Magyarország egyik legnagyobb médiacsoportjával együtt számtalan új lehetőség nyílik meg előttünk, és még intenzívebben folytathatjuk a munkát. A szakmai tudásunk és az új kiemelt háttértámogatás lehetővé teszi, hogy az üzleti és rendezvényszektorban új piacokra léphessünk, miközben továbbra is megtartjuk azt a szakmai önállóságot és semlegességet, amely eddig is kulcsfontosságú volt számunkra

– mondta Fodor Dániel, Az Év Irodája Kft. ügyvezető igazgatója.

A többlépcsős tranzakció első lépéseként az Indamedia vezetőihez került Az Év Irodája Kft. meghatározó tulajdonrésze, és az új tulajdonostársak tapasztalataikkal segítik a cég üzleti stratégiájának megújítását, a még eredményesebb működést, illetve az új piacokon történő megjelenést - mindezt az eddigi menedzsmenttel és csapattal. Az Év Irodája tervei között szerepel, hogy a rendezvénypiac újabb szakterületein terjeszkedik, illetve több eseményével a nemzetközi porondra is ki kíván lépni, miközben az emblematikus márkáinak ismertségét növeli.

A közelmúltban indított rendezvényszervező üzletágunk okán is örülünk, hogy egy több évtizedes múltú, minőségi eseményekkel bíró vállalatot akvirálunk. Nem titkolt célunk, hogy Az Év Irodáját az Indamediához közelebb húzzuk, és megtaláljuk, valamint ki is aknázzuk azokat a lehetőségeket, amelyek a szinergiában rejlenek

– nyilatkozta Starcz Ákos, az Indamedia csoport igazgatósági tagja, az Index.hu vezérigazgatója.

Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy Az Év Irodája az évek alatt egyre nagyobb és meghatározóbb céggé nőtt a kereskedelmi ingatlanpiacon. Mivel az ingatlan.com-ot is magában foglaló United Platforms-on belül alapvetően online piacterekkel foglalkozunk, felismertük, hogy Az Év Irodája csapata és márkái további fejlődéséhez újabb impulzusokra és intenzívebb szakmai támogatásra van szükség. Ezért is örülünk annak, hogy a cég egy olyan vállalatcsoporthoz csatlakozhat, ahol a növekedése újabb szintre léphet

– tette hozzá Keleti József, az ingatlan.com Zrt. vezérigazgatója.

Míg a múlt században a nyomtatott sajtó élte fénykorát, addig napjainkban az online világ és a különböző rendezvények adta élmények vonzzák az olvasókat. A két vállalat szövetsége mindkét területen ideális stratégiai lépést jelent.

Címkék