Ez a különleges zenés alkotás egy nap történetét meséli el, bemutatva a hétköznapok kihívásait és szépségeit, egészen az esti feltöltődésig. A dal szövegét a Dívány vezető szerkesztője, Hujber Szabolcs szerezte.
„A lelked kapcsold át” cím popdal könnyed dallamokkal és fülbemászó szöveggel mutatja be, hogyan kapcsolhatjuk át lelkünket a mindennapokból az öröm és feltöltődés világába.”
Fontos üzenete van a dalnak
A videóklip során végigkövethetjük a mindennapi kihívások sorát: a reggeli dugóban araszolást, a postán való sorban állást, és a zsúfolt boltban való vásárlást. Az események csúcspontjaként pedig a színházban találjuk magunkat, ahol az élmények tetőznek, és egy pillanatra minden gondot feledhetünk. A klip minden helyszínén egy-egy színművész kelti életre a jeleneteket, miközben egy másik színész támogatja.
A produkciót egy elhivatott és tapasztalt alkotói csapat hozta létre:
- Kreatív producer: Boros Norina
- Zene: Furák Péter
- Szöveg: Hujber Szabolcs
- Mix & Master: Godó Zoltán
- Hangszerelés: Kocsák Gergő
- Operatőr-vágó: Surányi Krisztián
„A dal és a klip célja az volt, hogy megmutassuk, a hétköznapokban is vannak olyan pillanatok, amelyek széppé és értékessé tehetik az életünket – főleg, ha a nap végén megadjuk magunknak az öröm és a feltöltődés lehetőségét”
– mondta Boros Norina, a produkció kreatív producere.
“Furák Péterrel tavaly dolgoztunk együtt a Petőfi Sándor és Szendrey Júlia kapcsolatát bemutató szabadakarat>>>> című koncertszínházi darab dalain. Nagyon hatékony volt a közös munka, örültem, amikor megkeresett a József Attila Színház dala kapcsán. Boros Norina, a színház sajtósa és a projekt kreatív producere elképzelt egy történetet a művészek egy napjáról, a teljesen hétköznapi történésektől, bosszúságoktól az esti fellépésig. Ennek mentén írtam meg a szöveget Peti zenéjére, belecsempészve az ünnep aktualitását. Ugyanakkor ez az ünnepi „átkapcsolás” érvényes a karácsonyi időszakon kívül is minden olyan alkalomra, amikor az ember színházba megy, átadja magát a művészetek által nyújtott élvezeteknek. Ráadásul úgy, hogy minőségi időt tölthet el szeretteivel, ismerőseivel, akárkivel, aki társa ebben az élményben. Talán ez bármely ünnep lényege”
– árulta el a MediaFuture kérdésére a dalról Hujber Szabolcs, az Artisjus-díjas szövegíró.
A digitális marketing térhódításával a hagyományos reklámformák mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az online eszközök. Ez igaz a színházakra is, amelyeknél eddig kevésbé volt jellemző a vállalati típusú marketingstratégiák alkalmazása. A témát korábbi cikkünkben jártuk körbe.