Keresés

Keresés

Keresztessy Zoltán:

szeptember 4., 13:15

Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"

Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.

Az írással válthatjuk meg a jövőt

szeptember 5., 11:00

Az írással válthatjuk meg a jövőt

Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.

Alaposan felforgathatja a digitális reklámpiacot a Google elleni per eredménye

szeptember 4., 06:45

Alaposan felforgathatja a digitális reklámpiacot a Google elleni per eredménye

Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.

A maffia PR gépezete: így építik az imázsukat a bűnözők a közösségi médiában

szeptember 3., 11:30

A maffia PR gépezete: így építik az imázsukat a bűnözők a közösségi médiában

Amikor a bűnözői és az influenszer-identitás összeforr.

A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz

szeptember 2., 14:00

A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz

A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.

Mi következhet abból, ha vállalati marketingjátszótérré válik a Roblox?

szeptember 2., 06:45

Mi következhet abból, ha vállalati marketingjátszótérré válik a Roblox?

A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.

Szokatlan marketinggel varázsolja el a fogyasztókat egy közönséges ásványvíz

szeptember 1., 06:45

Szokatlan marketinggel varázsolja el a fogyasztókat egy közönséges ásványvíz

Egy egészséges ital, amely nem egészségesnek, hanem menőnek akar látszani.

A rövid formátumú videók diadalmenete

augusztus 31., 06:45

A rövid formátumú videók diadalmenete

A szakértő szerint a mozgóképes tartalmak nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában.

Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció

augusztus 30., 14:00

Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció

Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.

Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni

augusztus 30., 06:45

Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni

Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.

Gulyás János: „Fordulóponthoz közeledhet a hirdetések tömeges testreszabása”

augusztus 29., 14:30

Gulyás János: „Fordulóponthoz közeledhet a hirdetések tömeges testreszabása”

A hirdetési piac helyzetét vizsgáló cikksorozatunkban ezúttal Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját kérdeztük.

Átalakíthatja a ChatGPT a kereséseket – mit jelent ez a hirdetőknek?

augusztus 29., 10:01

Átalakíthatja a ChatGPT a kereséseket – mit jelent ez a hirdetőknek?

A mesterséges intelligenciával működő csetrobotok olyan hatásokkal járhatnak, amikre talán nem is gondolunk.

Miért problémás, ahogy a média az egészségügyi témákat tálalja?

augusztus 28., 15:00

Miért problémás, ahogy a média az egészségügyi témákat tálalja?

Komoly kérdéseket vet fel a hírportálok szenzációhajhász gyakorlata.

Bene Gergő: „Nem szabad kizárólag a mesterséges intelligenciára hagyatkozni”

augusztus 28., 10:15

Bene Gergő: „Nem szabad kizárólag a mesterséges intelligenciára hagyatkozni”

AI marketing szakértőt kérdeztünk a mesterséges intelligencia helyes használatáról.

Ezért nem mindegy, milyen platformon futnak a videóhirdetések

augusztus 27., 14:30

Ezért nem mindegy, milyen platformon futnak a videóhirdetések

A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.

A kommunikációs szakértő szerint nem a bevételkiesés fáj a legjobban a márkáknak egy bojkott során

augusztus 27., 10:00

A kommunikációs szakértő szerint nem a bevételkiesés fáj a legjobban a márkáknak egy bojkott során

Gyorsan elterjedhet egy-egy bojkottfelhívás a közösségi médiában. De vajon mi motiválja ezeket a kezdeményezéseket, és mi a teendőjük a cégeknek?

Te is olvastad, hogy Vámos Miklóst letartóztatták? Az Index arculatával és az író hírnevével élnek vissza csaló oldalak

augusztus 26., 14:00

Te is olvastad, hogy Vámos Miklóst letartóztatták? Az Index arculatával és az író hírnevével élnek vissza csaló oldalak

Az Index arculati elemeit használják egy potenciális csalás megvalósításához Vámos Miklósról terjesztett álhírrel: üzemszerűen dolgoznak az elkövetők.

Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise

augusztus 26., 09:00

Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise

A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.

A látszatígéretek imázsromboló buktatói: lehet környezetbarát egy cég, ha a vezérigazgató magángéppel ingázik?

augusztus 25., 06:45

A látszatígéretek imázsromboló buktatói: lehet környezetbarát egy cég, ha a vezérigazgató magángéppel ingázik?

A nem komolyan vett vállalások megkeseríthetik a cég életét.

Két jelentős szakmai fesztivál bútorozik össze

augusztus 24., 06:45

Két jelentős szakmai fesztivál bútorozik össze

Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.

/** @noinspection PhpDynamicAsStaticMethodCallInspection */ Page::renderElement('mobil_banner_b'); ?>