szeptember 4., 13:15
Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"
Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.
Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.
Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.
Amikor a bűnözői és az influenszer-identitás összeforr.
A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.
A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.
Egy egészséges ital, amely nem egészségesnek, hanem menőnek akar látszani.
A szakértő szerint a mozgóképes tartalmak nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában.
Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.
Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.
A hirdetési piac helyzetét vizsgáló cikksorozatunkban ezúttal Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját kérdeztük.
A mesterséges intelligenciával működő csetrobotok olyan hatásokkal járhatnak, amikre talán nem is gondolunk.
Komoly kérdéseket vet fel a hírportálok szenzációhajhász gyakorlata.
AI marketing szakértőt kérdeztünk a mesterséges intelligencia helyes használatáról.
A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.
Gyorsan elterjedhet egy-egy bojkottfelhívás a közösségi médiában. De vajon mi motiválja ezeket a kezdeményezéseket, és mi a teendőjük a cégeknek?
Az Index arculati elemeit használják egy potenciális csalás megvalósításához Vámos Miklósról terjesztett álhírrel: üzemszerűen dolgoznak az elkövetők.
A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.
A nem komolyan vett vállalások megkeseríthetik a cég életét.
Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.
A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.