Az elmúlt nyolc évben a Post For Rent hazai és nemzetközi szinten is jelentős szereplővé vált az influenszer iparágban. Az évek során a legnagyobb exkluzív talent portfóliót építette ki, amelynek köszönhetően a piac egyik meghatározó szereplőjévé vált, évente több mint 600 kampánnyal biztosítva ügyfelei számára a legnagyobb médiahatást.
Új utak, új név
"Az eredeti Post For Rent név már nem fedte le teljes mértékben a cég tartalomgyártók köré felépített széles szolgáltatási portfólióját" - magyarázta Csiszár Gergő, alapító és CEO. Ráadásul a zenei előadók és azok menedzsmentje is egyre erősebb tényezővé vált a működésben. Az ügyfelek részéről felmerülő bizonytalanság, hogy a Post For Rent pontosan mivel is foglalkozik, valamint a Z-generáció erőteljes fókuszba kerülése szükségessé tette a rebranding folyamatát.
Az eredetileg tervezett vizuális rebranding helyett így egy átfogóbb céges átalakulás történt, amely során a cég tevékenységeit a médiában betöltött szerepük szerint különítette el. Az új branding eredményeként létrejött a PFR Group ernyőmárka és annak egységes kommunikációs stratégiája.
Egy cégcsoportot hoztunk létre, amelynek több különböző társasága a szórakoztatóiparban, a média és a marketing piacán is képes releváns értéket teremteni. Ez azért lehet így, mert mindent, aminek a közösségi médián keresztül relevanciája van a fizikai valóságban vagy az online térben, egy portfóliócégünk valamilyen módon már lefedi
- mondta el Csiszár Gergő.
Új divíziók, egyértelmű működési területek
A PFR Group keretein belül mostantól a következő divíziók működnek:
- PFR Talent: Az influenszer kampánymenedzsment saját szoftver segítségével, valamint Magyarország legnagyobb exkluzív talentkörének menedzsmentje.
- Astro Music: A zenei tehetséggondozás és előadók menedzsmentje, mely tavasztól önálló egységként működik.
- Event divízió: Ősztől a hazai és nemzetközi szinten is egyre bővülő rendezvények kezelését végzi.
- CreatorTV: Újrainduló tartalomgyártás és digitális műsorok.
A bevezető kampány során július folyamán a PFR Groupon volt a fókusz, ősztől pedig az egyes divíziókat ismerhetjük meg közelebbről.