augusztus 23., 15:00
Súlyos társadalmi problémára hívja fel a figyelmet a szórakozóhelyek új kampánya
A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.
A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.
Francis Ford Copolla új, szeptemberben a mozikba érkező, Megalopolis című filmjének trailerébe nem elhanyagolható hiba csúszott.
Az év egyik legjobban várt filmje volt a Velünk véget ér, de nem biztos, hogy ezért fogunk emlékezni rá.
A streaming-platform a Google segítségével siet a segítségére annak, aki szeretne olyan stílusos lenni, mint Emily Párizsban.
A tegnap történt incidens a magyar média egy fontos problémájára világít rá.
Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?
Kiképzés címmel indul katonai valóságshow, melynek célja, hogy "megmutassa, a különböző karakterű és hátterű civilek hogyan válnak igazi katonákká".
A foci mindenkié, hirdeti a kampány: neked is látnod kell ezeket a képeket!
A magyar kommunikációs szakember az olimpia egyik záróeseményen, egy éjszakai futáson is teljesítette a 10 kilométeres távot.
Mi történik, ha két, a kampányokat nagyon különböző szempontok szerint bíráló verseny találkozik?
Ősszel kezdődik a TV2 celebvetélkedője, de már az indulás előtt felvetődik néhány kérdés.
Az utóbbi időben felmerült az aggodalom, hogy a hirdetésvásárlási folyamat bizonyos lépései visszaélésekre adnak alkalmat.
Gulyás János kalauzolt el minket az MRSZ kulisszái mögé.
A fogyasztók egy jobb világot keresnek, a brandek pedig segíthetnek nekik megtalálni ezt.
A 2024-es év nemcsak a sportszakmai sikerek és a paralimpia miatt marad emlékezetes a magyar parasport számára.
A figyelemmérő módszerek talán az eddigieknél pontosabb információkat adhatnak egy-egy reklámkampány sikeréről.
Krasz Emil, az Index sportrovatának vezetője segítségével jártuk körül a szakma szépségeit és nehézségeit.
Az RTL Magyarország 12 csatornából álló portfóliója nézettségével megszerezte az első helyet.