Az együttműködéssel a régióba tartozó több ország mellett Magyarországon is a Teads értékesíti kizárólagosan az LG CTV hirdetési megoldásait.
A partneri kapcsolat ötvözi az LG Ad Solutions fejlett technológiáját és a Teads omnichannel szakértelmét, lehetővé téve a hirdetők számára, hogy prémium célcsoportokat érjenek el LG Smart TV-ken.
„Miközben az okostévék globálisan egyre inkább a „connected” háztartások központi elemévé válnak, az exkluzív partnerségünk Közép- és Kelet-Európában való kiterjesztése a Teads-el tovább erősíti a márkák azon képességét, hogy mélyebb kapcsolatokat építsenek ki a fogyasztókkal ezeken a kulcsfontosságú piacokon”
– mondta Ed Wale, az LG Ad Solutions nemzetközi alelnöke.
„Az LG Ad Solutions direct-to-glass technológiájának és a Teads omnichannel szakértelmének kombinálása lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy precízen és hatékonyan érjék el a közönséget az otthonok legnagyobb képernyőjén”
– tette hozzá a szakember.
Az együttműködésnek köszönhetően a Teads-en keresztül hirdető márkák az LG készülékek legfontosabb és leglátványosabb hirdetési felületeit használhatják – köztük a kezdőképernyő LG Homescreen-t –, melyek releváns célközönségek elérését teszik lehetővé magas viewability és erős figyelemfelkeltés mellett. A Teads globális omnichannel platformja, innovatív kreatív megoldásai és átfogó mérési eszközei optimális eredményeket biztosítanak a márkák számára.
„A Teads LG Home Screen megjelenései nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy a BMW Group Gyár Debrecen üzenetét széles körben, minél több hazai felhasználó számára eljuttassuk egy olyan prémium és egyedi platform segítségével, amely Magyarországon a tavalyi évben kezdte szárnyait bontogatni. Ennek a megoldásnak köszönhetően, innovatív és különleges formátumot használva tudtuk erősíteni a gyár országos jelenlétét”
– mondta Kolba Gergely, a Café Communications munkatársa.
„Örülünk, hogy az LG Ad Solutions-szel már eddig is sikeres partnerségünket magasabb szintre tudtuk emelni ezeken a kulcsfontosságú CEE piacokon! A bővüléssel - és fejlett reklám-célzási megoldásainkkal - olyan prémium CTV inventory-hoz biztosítunk páratlan hozzáférést a hirdető ügyfeleink számára, amellyel jelentős és hatásos módon kapcsolódhatnak a közönségükhöz”
– fűzte hozzá Mihai Bostinaru, a Teads CEE ügyvezető igazgatója.
A Teads-ről
A Teads egy vezető, cloud-based, omnichannel hirdetési platform, amely programmatic fókuszú digitális hirdetési megoldást biztosít egy globális, minőségi digitális média-ökoszisztémában. End-to-end megoldásként a Teads hirdetési platformja egyszerre kínálja partnerei számára a vásárlói, eladói, kreatív, adat- és mesterséges intelligencia-optimalizálási technológiák használatát. A hirdetők és médiaügynökségeik számára a Teads egykapus hozzáférést nyújt számos vezető kiadó és tartalomszolgáltató inventory-jának megvásárlásához. Exkluzív globális médiapartneri együttműködéseinek révén a Teads lehetővé teszi a hirdetők és médiaügynökségek számára,hogy havi szinten milliárdnyi egyedi felhasználót érjenek el brand-safe tartalmi környezetben.
Az LG Ad Solutions-ről
Az LG Ad Solutions globális szinten élen jár a Connected TV és cross-screen hirdetések kiszolgálásában, segíti a márkákat a nehezen elérhető tévénézők megszólításában. Felületei addicionális elérést biztosítanak: a lineáris TV nézéstől egyre inkább távol maradó fontos célcsoport megszólítását teszik lehetővé a fragmentált streaming TV piacon. Az LG sok évnyi tapasztalatával prémium szolgáltatónak számít az okostévék piacán, Ad Solutions márkája pedig TV audience adatokkal és Video AI megoldásával segíti a márkákat összekapcsolódni a közönségükkel.