Logan Paul, közösségi médiaszemélyiségből lett profi pankrátor Prime nevű sport- és energiaital márkája – amit 2022 elején KSI-vel dobtak piacra– szponzori megállapodást kötött a WWE-vel, azaz a World Wrestling Entertainment-tel.
A WWE Smackdown című, péntek esténként a Fox csatornán sugárzott műsorának egyik váratlan pillanatában Logan Paul figyelmet kért a nézőktől, majd felfedte a WWE történetének első ring közepén elhelyezett szponzorációját, egy hatalmas Prime logót, amely mostantól a WWE Premium Live Events (PLE) eseménysorozat alatt a ring közepén lesz kiragasztva – olvasható a Marketing Brew cikkében.
A szerződés, amely a WWE eddigi legnagyobb szponzori megállapodása, jelentős lépés a globális szórakoztatóipari óriáscég számára, amely a UFC-vel együtt a TKO Holdings része. Paul, aki az elmúlt években a márka alapítás mellett profi bunyóssá avanzsált, 18,2 millió követőt számlál a TikTok-on, és 23,5 millió feliratkozót a YouTube-on.
Amit Logan és csapata rövid idő alatt felépített, az fenomenális, és örömmel segítünk a Prime Hydration bemutatásában a legnagyobb eseményeinken
– nyilatkozta Paul „Triple H” Levesque, a WWE tartalomért felelős vezetője a Prime-ról.
A sajtóközlemény azt is egyértelművé tette, hogy a WWE a Prime Hydration logóját fogja használni, nem pedig a Prime Energy-t. Az energiaitalt – amely dobozonként 200 mg koffeint tartalmaz – az amerikai politikusok, ezen belül a szenátus többségi vezetője is kritizálta a magas koffeintartalma és a fiataloknak szóló marketing miatt.
A bejelentés azért is lényeges, mivel ez az első alkalom, hogy egy márka logója megjelenik a ringben, bár a vállalat a jövőben más márkákkal is partnerségre léphet. Emellett Paul lépése része annak a legújabb trendnek, hogy a WWE szponzori megállapodásokat épít be a képernyőn felbukkanó termékek mögé. A Prime logója a bemutatás után először a WrestleMania-n jelenik meg, amelyet a cég legnagyobb eseményének tartanak, és amely április 6-án kezdődik.
A két legnagyobb eredményemet egy kiütéses partnerségben egyesíteni egy valóra vált álom. Hihetetlenül keményen dolgoztunk a Prime-nál, hogy egy olyan márkát építsünk, amely felforgatja az italipart, és itt az ideje, hogy egyesítsük erőinket a sportszórakoztatás globális vezetőjével.
– mondta Logan Paul, a Prime társalapítója.
(Borítókép: Cindy Ord/ Getty Images)