A PepsiCo a 90-es évekbeli ikonikus logójára emlékeztető új vizuális arculattal rukkolt elő, melyet az Egyesült Királyságban egy széles körű kampánnyal népszerűsítenek.

A Pepsi a 90-es évekbeli ikonikus logójára emlékeztető új vizuális arculattal rukkolt elő. A márkajelzés a jövő hónaptól látható a brit boltok polcain. Az új logót először 2023 márciusában mutatták be az Egyesült Királyságban, az amerikai kiskereskedőknél pedig ősszel jelent meg – olvasható a Marketing/Beat cikkében.

A PepsiCo-nál úgy tervezzük a brandeket, hogy egy meggyőző és komplex történetet meséljenek el. A Pepsi ragyogó példája egy olyan márkának, amely 125 év alatt következetesen újra és újra feltalálta magát, hogy a popkultúra és az emberek életének része maradjon

– mondta Mauro Porcini, a PepsiCo alelnöke és vezető formatervezője.

Az ikonikus üdítőital-márka új arculatát az Egyesült Királyságban egy széles körű kampánnyal népszerűsítik, amely során a televízióban, rádióban és kültéri hirdetéseken keresztül is látható lesz a kezdeményezés. A Pepsi életében azért is jelent egy nagyobb ugrást ez a változtatás, mivel a 2000-es évek vége óta ez az első jelentős vizuális átalakulásuk.

Az új kampány a Tango, a Purdey's, a Robinsons és az R. White's Lemonade azon közös munkájának a gyümölcse, amelynek célja, hogy a fiatalabb vásárlói réteget megnyerje magának, a meglévő vásárlói bázist pedig megtartsa.

Az új márkaarculatot úgy terveztük meg, hogy a jövő generációit összekösse a márka örökségével, és a történelmünkből származó megkülönböztető jegyeket összekapcsolja a kortárs vonulatokkal, hogy ezzel is jelezze merész elképzelésünket az elkövetkezendő időkre vonatkozóan

– mondta Mauro Porcini.

 Todd Kaplan, a Pepsi marketingvezetője hozzátette:

A Pepsi egy ikonikus márka, amely folyamatosan fejlődik a korral, hiszen az elmúlt 125 évben a popkultúra egyik alapköve volt. Nem is lehetnénk izgatottabbak azzal kapcsolatban, hogy egy új korszakot indíthatunk a Pepsi számára, mivel ez az izgalmas új és modern megjelenés a márka megkülönböztethetőségét fogja előmozdítani, hogy nagyobb és merészebb módon tudjon megjelenni, és segítsen az embereknek új utakat találni, hogy bátran élvezzék azokat a dolgokat, amelyeket szeretnek. Ez az új vizuális megjelenés a Pepsi márka gazdag örökségének legjavát hozza el, miközben hatalmas lépést tesz előre, hogy sikerre vigye a Pepsi márkát egy egyre inkább digitalizálódó világban.

A lépésre a megfelelő pillanatban érzett rá az amerikai cég, amely 2023 utolsó negyedévében a márkaváltás brit bevezetésének köszönhetően 8,1 százalékkal 443,5 millió fontra, azaz 201 milliárd forintra ugrott az eladások terén.

(Borítókép: Michael M. Santiago/ Getty Images)

Címkék