Nemcsak új taggal bővült a független, full-service reklámügynökség menedzsmentje, de a napi működést érintő átalakulások is zajlanak a Mediator háza táján.

A cél az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása és a 2024-ben tapasztalt szakmai fejlődés töretlen folytatása.

2024 a szakmai sikerekről szólt a Mediatornál. Az ország legnagyobb független, full-service ügynöksége (amely a World Wide Partners indie ügynökségi hálózat hazai tagja) félszáz szakmai elismeréssel lett gazdagabb – köztük az év ügynökségeként végzett a Lollipopon, harmadik legeredményesebbként az Aranypengén, míg a Golden Drum hosszú idő óta első hazai Grand Prix-jét elhozva az indie-agency mezőny másodikjaként futott be a rangos közép-európai reklámfesztiválon.

Az ügynökség dinamikus fejlődése és az elmúlt években elért szakmai lendület megőrzésének szándéka egyszerre tette szükségessé a reklámügynökség menedzsmentjének bővítését. A korábban az ügyfélkapcsolati munkát irányító, a vállalatnál több mint egy évtizede dolgozó Négyesi Tamás ügyvezetői kinevezésével a szakember a jövőben Managing Directorként felel az ügynökség működéséért, míg Biró László tulajdonos ügyvezetői pozícióját megtartva a napi operatív munkától eltávolodva a stratégiai fejlesztésre és a new business területre fókuszál a jövőben.

„Azt hiszem a reklámszakmára különösen igaz, hogy az aktuális sikereinkre másnap már senki sem emlékszik, ezért rendkívül fontos a megújulás képessége, hogy mindig élesek és éhesek maradjunk”

– kommentálta a változásokat Négyesi Tamás.

„Az új felállással a lendület megőrzésére, a tudatos építkezés folytatására, a fejlődésre dedikálunk további energiákat. A cél, hogy fokozzuk munkáinkban a hozzáadott értéket, ötvözve a kreativitást az üzleti szemlélettel, mindezt persze hatékonyan és megbízóink számára könnyen érthető és elérhető módon”

Az ügyfélkapcsolati munka irányítását Client Service Directorként a jövőben Nagyiványi Virág korábbi Client Service Lead végzi. Az ügyfélkapcsolati szakember a legfontosabb fejlődési iránynak a mérhetőség és tervezhetőség javítását jelölte ki a közeljövőre nézve, hiszen ez az a terület, amely minden szereplőnek – ügyfelek, munkatársak, management – egyaránt biztonságot és transzparenciát nyújt.

„Ugyanakkor azt is szem előtt igyekszem tartani, hogy az eddigi kiegyensúlyozott légkör és jó hangulat megmaradjon az account-csapatban, mert ez az egész ügynökség működésére jó hatással van”

– tette hozzá.

A változások azonban itt nem állnak meg az ügynökség életében. Az eddig social media vezetőként dolgozó Prezenszki Alex Media Directori kinevezésével a média divízióba tagozódik a Mediator social media csapata, így az ügyfelek kiszolgálása a jövőben mindkét területen „médiás feladat” lesz. Cieklinski Melinda eddigi médiavezető a jövőben Media Strategy Leadként folytatja a munkát az ügynökségnél. A szervezeti integrációtól a hatékonyság növelését, a szinergiák kihasználását várja az ügynökség.

„A social divízió médiába olvasztásával olyan tudásanyag jön létre, amely lehetővé teszi, hogy megoldásaink ne csak hatékonyak legyenek, hanem inspiráló újdonságokat is képviseljenek a piacon. A megújult csapat széles körű tapasztalatára támaszkodva célunk átfogó, holisztikus szemléletmód kialakítása, hogy az ügyfeleinknek nyújtott médiastratégiákat még magasabb szintre emeljük”

– jelölte ki az új szakmai irányvonalat Prezenszki Alex.

„Az elmúlt években a Mediator a hazai kommunikációs piacon szinte példátlan növekedési pályát írt le, mindezt úgy, hogy az üzleti siker mérőszámai mellé tudatosan hoztuk be egyenrangú KPI-ként a szakmai minőség mutatóit is”

– mutat rá a változások alapjára Biró László.

„Ebben a fejlődési ívben is kiemelkedő volt az ügynökség szakmai reputációjának építése szempontjából 2024, és most az a célunk, hogy a szervezet működésének átalakításával, a hatékonyság növelésével ez a szakmai színvonal a napi munka akár legkisebb mozzanatában is érvényre juthasson”

– tette hozzá az ügyvezető-tulajdonos.

Címkék