A partnerség célja, hogy a Natur Tanya termékportfólió még szélesebb körben váljon ismertté, és a márka tovább erősítse piaci szerepét a tudatos egészségmegőrzés területén.
A SternCom csapata a jövőben teljes körű kommunikációs támogatást nyújt a Natur Tanya számára, kezdve a kommunikációs irány meghatározásától, a PR-, digitális marketing- és közösségimédia-stratégiák kidolgozásán át, a médiatervezések és ezek megvalósításáig. Az együttműködés kiemelt célja az egészséges életmód hangsúlyozásának fontossága mellett az, hogy a Natur Tanya fermentált (erjesztett) étrend-kiegészítői még szélesebb körben váljanak ismertté a fogyasztók számára.
A Natur Tanya már évtizedek óta elkötelezett az egészségtudatos életmód mellett, mely kezdetektől fogva a természetességet és a minőséget képviseli. Küldetésünk olyan termékek létrehozása, amelyek a tudomány és innováció legújabb eredményeit ötvözik, és lehetővé teszik az emberek számára, hogy egészségesebb és boldogabb életet élhessenek.Úgy éreztük, eljött az idő arra, hogy a termékeink még szélesebb közönséghez eljussanak, ezért választottuk a SternCom-ot kommunikációs partnerként. Hisszük, hogy a kommunikációban nyújtott segítségükkel egy még magasabb szintre pozícionálható márkánk, amivel kitörhetünk a versenytársak közül, és még több fogyasztó választ minket
– mondta el Rudolf Rita, a Natur Tanya tulajdonosa.
A SternCom célja egy olyan élménymarketing stratégia kidolgozása, amely alapvetően újragondolja a márka kommunikációhoz való hozzáállását. Ez a megközelítés túlmutat a hagyományos kommunikációs szemléleten, mellyel szeretnénk minél több lehetőséget teremteni a fogyasztók számára, hogy személyesen tapasztalják meg a márka értékeit és üzeneteit. Mindezt újszerűen és átgondolt stratégia alkalmazása mellett
– mondta el Tátrai Marcell, a SternCom ügyvezetője.