A különleges eseményt nagy érdeklődés övezte: több, mint 600 ember és 300 kutya érkezett a helyszínre, hogy részt vegyen a jó hangulatú sétán, amelyre a szervezők különféle játékokkal, flashmobbal, fánkkal és tombolával is készültek. Az utóbbi bevételét a Noé Állatotthon Alapítványnak ajánlották fel. A korábbi falkasétához hasonlóan a program ezúttal is fontos üzenetet közvetített a társadalom számára.
Fontos üzenete volt az eseménynek
A médiának nagy felelőssége van abban, hogy kiálljon bizonyos értékek mellett, és ezeket közvetítse olvasói felé. Az Indamedia portfóliájába tartozó Az Én Kutyám ezt szem előtt tartva szervezte meg a DOGZ Farsangi Falkasétát.
Azon túl, hogy a felelős állattartás és az állatvédelem fontosságát hangsúlyozzuk, hasznos és hiteles információkkal igyekszünk segíteni a gazdikat és leendő gazdikat, hisz ez a kulcsa annak, hogy kedvenceik igényeinek megfelelően tudjanak gondoskodni róluk
– mondta el a MediaFuture kérdésére Jakab Viktória, a portál főszerkesztője.

Ezekkel a rendezvényekkel közösségi élményeket szeretnénk nyújtani a látogatóknak. Itt kapcsolódhatnak a kutyás közösséghez és egymáshoz, de akár a szerzőkkel is kialakulhat egy közvetlen kapcsolat. Véleményem szerint erre a mai világban hihetetlenül nagy szükség van, és a visszajelzésekből is azt látjuk, hogy ez egy olyan igény, amire reagálnunk kell
– tette hozzá a főszerkesztő, kiemelve, hogy az esemény által – amely a Natural Pet Care System és a 4MyDog.Store támogatásával valósult meg – sokkal szélesebb kört érhetnek el, mint csupán az online felületeken, így több emberhez juttathatják el az üzenetüket.
Dinamikusan bővül az Indamedia rendezvény-portfóliója
A nagy médiavállalatok körében jellemző tendencia, hogy a változó piaci környezetre reagálva igyekeznek több lábon állni, és kiadványaik mellett egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a videós tartalmakra, a streaming platformokra, a könyvkiadásra vagy éppen a tematikus rendezvények szervezésre.
Ilyen tekintetben az Indamedia élen jár: tavaly IndaPlay név alatt elindult a cégcsoport streaming platformja, ahová azóta is folyamatosan kerülnek fel a friss tartalmak, az Inda Press Kiadó gondozásában már számos könyv jelent meg – legutóbb Bálint Lilla a Múzsák a csók után című kötete – az IndaEvents égisze alatt pedig sorra követik egymást a rangos szakmai események. Ide tartozik az AI Summit, a Money Talks, a Media Regatta, a Totalcar Parkoló Parádé, illetve a DOGZ Fesztivál.
A rendezvény-portfólió nemrég újabb szereplővel bővült. Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.