MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss kutatása a reklámpiac trendjeit értékelte a televíziókban.
Máté Balázs, a Marketing Professzorok alapítója az AI-alapú keresésekről: "A SEO nem haldoklik"
Miért ne használjuk tartalomgyártásra a szöveggeneráló AI-t? Melyik nagy nyelvi modell a hatékonyabb? Hogyan lehet bekerülni az AI válaszaiba?
A tartalom, amire elmélyülten figyel a fogyasztó – Hampuch Richárd, a BeTone társalapítója a podcastről
A podcasthallgatók szeretnek időt tölteni az őket érdeklő témával, elmélyülten figyelnek, ami jó lehetőség a marketing számára.
Így újította meg díjnyertes Employer Branding programját a KUKA
A cég 2in1 EB programja egyszerre zajlik külső és belső fókusszal, párhuzamosan támogatva a tehetségek felvételét és a belső elégedettség növelését.
Frappáns megoldás a fényszennyezés ellen: példamutató kampánnyal jelentkezett a Nescafé
"Ha a termékünk nem tart ébren, a reklámunknak sem kellene" – kell ennél jobb üzenet a koffeinmentes kávé mellé egy fényekkel teli nagyvárosban?
Merészet lépett a Coca Cola – a semmit reklámozza
A Coke Zero új reklámjában különleges módon egyáltalán nem jelenik meg a termék.
Itt az MBH Bank első reklámfilmje, amelyben Kós Hubert márkanagykövetként szerepel
Az első kampányfilmet, amelyben a sportoló szerepel, a White Dog Media készítette.
Ezek a legnépszerűbb programmatic hirdetési formátumok
A programmatic hirdetések egyre népszerűbbek a hirdetők körében, hiszen hatékonyabb és célzottabb reklámmegoldásokat kínálnak.
A ravasz gepárd, ami újraírta a marketinget: a Cheetos brand evolúciója
A Cheetos nem viccel, ha csínytevésről van szó. A brand jó ideje a humoros megközelítésre épít hirdetéseiben.
"Elsősorban az a banner a jó, amelyiket látják" – Szakmabeliek vitatták meg a sikeres digitális kampányok titkát
Nagy hazai cégek szakemberei beszélgettek a digitális kampányok tervezéséről, a siker meghatározásának és mérésének elemeiről.
AI segítségével hozták létre Alízt, az Allee új kampányarcát
Egy mesterséges intelligencia és emberi közreműködés eredményeként létrejött karakter vezeti fel a bevásárlóközpont tavaszi kampányát.
Két magyar ügynökség a TOP 100-ban – Kijött a The Drum 2025-ös rangsora
A The Drum The World Creative Rankings nevű toplistáján a VML Hungary és a DDB Budapest is szerepel.
Hidvégi Zoltán: "Most már teljes TV spotokat is el tudunk készíteni AI segítségével"
Mire képesek a videógeneráló AI-algoritmusok? Az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatóját, Hidvégi Zoltánt kérdeztük.
A barátság erejéről szól a St. Hubertus új reklámfilmje
Az italmárka most a közösségteremtés és a baráti kötelékek témájához kapcsolódóan fogalmaz meg aktuális üzenetet.
Cosmoprof Bologna 2025 – Vásárlói trendek és preferenciák a világ legnagyobb beauty kiállításáról
Ha a fogyasztók rátalálnak valamire, ami valóban működik, hűségesek maradnak hozzá. Ez volt a Cosmoprof Bologna 2025 esemény egyik alapvető tanulsága.
A McDonald's olyan nézőket talált, akiket máshol nem lehet elérni
A McDonald's a Publicis Groupe ügynökséggel indított kampányt, hogy kiderítse, hány olyan nézőt lehet a Connected TV-n elérni, akiket máshol nem.
Akár 5 millió forintot is fizetnek a magyar influenszereknek egyetlen hirdetésért
Szakemberek szerint az influenszerek díjazását tekintve Nyugat-Európához képest nagyon le vagyunk maradva.
Mediterrán hangulatú reklámfilmmel vezeti be új termékét az Unicum
Az Unicum Orange Bitter széles körű bevezetésére a Zwack Unicum egy különleges reklámfilmmel készült, amelyet Olaszországban forgattak.
Mi várható 2025-ben a digitális reklámszakma szerint? – Itt a legújabb IAB AdExpect
Kiugró bizakodás övezi a Connected TV és a video in-stream bővülését, emellett az adatalapú kiszolgálás hajtja majd a digitállis reklámköltéseket.
Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?
Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.
/
5