Keresés

2024. október 18., 13:30

Vedd meg most, fizess később - imádják a vásárlók, de komoly buktatói is lehetnek

A Vedd meg most, fizess később (BNPL) modellek esetén az adott pillanatban csak az ár töredékét kell kifizetnünk.

2024. október 22., 13:30

Hogyan szűrhetjük ki a hamis termékértékeléseket?

Egész iparág épült már a véleményvásárlásra, amikor a cégek a hízelgő leírásokért cserébe pénzt vagy valamilyen ajándékot adnak.

2024. október 14., 06:46

Soltész Attila: "Nemcsak a digitális szocializáció okozza a generációs különbségeket"

Az Infotér Konferencia történetéről és témáiról az eseményt szervező Informatika a Társadalomért Egyesület elnökét, Soltész Attilát kérdeztük.

2024. október 12., 06:46

Rejtett összefüggések is kiolvashatók a bevásárlási adatainkból

Hatalmas tudás és hatalom rejlik a kiskereskedelmi hálózatok által gyűjtott bevásárlási adatokban.

2024. október 10., 06:46

Így használhatják a marketingesek a ChatGPT-t a leghatékonyabban a szakértő szerint

Bene Gergő AI marketing szakértő, az E-motion Kft. társtulajdonosa megosztotta velünk tippjeit a ChatGPT marketinges használatával kapcsolatban.

2024. október 9., 06:46

Pilák János: „A képek hitelességébe vetett bizalom minden eddiginél fontosabb”

Számos területen lehet használni az AI által generált képeket, de a jogi szempontokra is figyelni kell.

2024. október 7., 06:46

Horváth Rita: „Fontos, hogy bízz azokban, akiket vezetsz”

Horváth Ritát, a Publicis Groupe Hungary médiavezetőjével beszélgettünk.

2024. október 3., 14:00

Nézz be a legmenőbb budapesti irodákba az Office Week alatt!

Hamarosan bárki bekukkanthat Az Év Irodája verseny korábbi győztes irodáiba.

2024. október 2., 06:45

Trash helyett minőség, kilépés a digitális térből: ilyen volt indamediás szemmel az Internet Hungary első napja

Az Internet Hungary első napja sokat elárult arról, hogyan érdemes a legfrissebb kihívásokra reagálni.

2024. szeptember 30., 08:51

Sötét mintázatok: így vesznek rá egyes weboldalak a rossz döntésekre

Sokkal inkább hathatnak ránk a sötét mintázatokkal operáló weboldalak, mint azt gondolnánk.

2024. szeptember 29., 06:46

Ilyen volt Cannes Lions magyar szemmel

A MAKSZ Connects első eseményén a Cannes Lions volt a téma: a megosztó pályázatok sikere és a zsűrimunka sziszifuszi mivolta is terítékre került.

2024. szeptember 27., 06:46

Zámbó Anna: „Más időzítésben működik egy női, mint egy férfi karrier”

Zámbó Annát, a Republic Group tartalmi igazgatóját kérdeztük a nemek közötti egyensúlyról és a női karrierútról a szakmában.

2024. szeptember 24., 06:45

Ez a top 5 kiskereskedelmi trend 2024-ben

A Paris Retail Weeken jártunk és összegyűjtöttük a legfontosabb kis- és e-kereskedelmi trendeket, amelyek meg fogják határozni Európa jövőjét.

2024. szeptember 23., 10:48

Csermely Ákos: „Alkalmazkodni kell, de nem elég – erőteljesen kell alkalmazni a tanultakat. Már ha tanultunk.”

Az idén 25 éves Internet Hungary megálmodójával beszélgettünk.

2024. szeptember 19., 14:00

Így alakultak át a keresési szokások a szakértő szerint

Hogyan változnak a keresési szokások és mire érdemes figyelniük a hirdetőknek? Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük.

2024. szeptember 16., 16:30

Farkas Zsolt: "Egy hashtag többet mond ezer szónál"

Az Evolut Ügynökség vezetője arról beszélt nekünk, hogy hogyan lovagolhatják meg a márkák a hashtag-trendeket.

2024. szeptember 9., 15:00

Az ügynökségek sem menekülhetnek a mesterséges intelligencia elől

Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.

2024. szeptember 4., 13:15

Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"

Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.

2024. szeptember 1., 06:45

Szokatlan marketinggel varázsolja el a fogyasztókat egy közönséges ásványvíz

Egy egészséges ital, amely nem egészségesnek, hanem menőnek akar látszani.

2024. augusztus 31., 06:45

A rövid formátumú videók diadalmenete

A szakértő szerint a mozgóképes tartalmak nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában.