MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
2024. október 18., 13:30
Vedd meg most, fizess később - imádják a vásárlók, de komoly buktatói is lehetnek
A Vedd meg most, fizess később (BNPL) modellek esetén az adott pillanatban csak az ár töredékét kell kifizetnünk.
2024. október 22., 13:30
Hogyan szűrhetjük ki a hamis termékértékeléseket?
Egész iparág épült már a véleményvásárlásra, amikor a cégek a hízelgő leírásokért cserébe pénzt vagy valamilyen ajándékot adnak.
2024. október 14., 06:46
Soltész Attila: "Nemcsak a digitális szocializáció okozza a generációs különbségeket"
Az Infotér Konferencia történetéről és témáiról az eseményt szervező Informatika a Társadalomért Egyesület elnökét, Soltész Attilát kérdeztük.
2024. október 12., 06:46
Rejtett összefüggések is kiolvashatók a bevásárlási adatainkból
Hatalmas tudás és hatalom rejlik a kiskereskedelmi hálózatok által gyűjtott bevásárlási adatokban.
2024. október 10., 06:46
Így használhatják a marketingesek a ChatGPT-t a leghatékonyabban a szakértő szerint
Bene Gergő AI marketing szakértő, az E-motion Kft. társtulajdonosa megosztotta velünk tippjeit a ChatGPT marketinges használatával kapcsolatban.
2024. október 9., 06:46
Pilák János: „A képek hitelességébe vetett bizalom minden eddiginél fontosabb”
Számos területen lehet használni az AI által generált képeket, de a jogi szempontokra is figyelni kell.
2024. október 7., 06:46
Horváth Rita: „Fontos, hogy bízz azokban, akiket vezetsz”
Horváth Ritát, a Publicis Groupe Hungary médiavezetőjével beszélgettünk.
2024. október 3., 14:00
Nézz be a legmenőbb budapesti irodákba az Office Week alatt!
Hamarosan bárki bekukkanthat Az Év Irodája verseny korábbi győztes irodáiba.
2024. október 2., 06:45
Trash helyett minőség, kilépés a digitális térből: ilyen volt indamediás szemmel az Internet Hungary első napja
Az Internet Hungary első napja sokat elárult arról, hogyan érdemes a legfrissebb kihívásokra reagálni.
2024. szeptember 30., 08:51
Sötét mintázatok: így vesznek rá egyes weboldalak a rossz döntésekre
Sokkal inkább hathatnak ránk a sötét mintázatokkal operáló weboldalak, mint azt gondolnánk.
2024. szeptember 29., 06:46
Ilyen volt Cannes Lions magyar szemmel
A MAKSZ Connects első eseményén a Cannes Lions volt a téma: a megosztó pályázatok sikere és a zsűrimunka sziszifuszi mivolta is terítékre került.
2024. szeptember 27., 06:46
Zámbó Anna: „Más időzítésben működik egy női, mint egy férfi karrier”
Zámbó Annát, a Republic Group tartalmi igazgatóját kérdeztük a nemek közötti egyensúlyról és a női karrierútról a szakmában.
2024. szeptember 24., 06:45
Ez a top 5 kiskereskedelmi trend 2024-ben
A Paris Retail Weeken jártunk és összegyűjtöttük a legfontosabb kis- és e-kereskedelmi trendeket, amelyek meg fogják határozni Európa jövőjét.
2024. szeptember 23., 10:48
Csermely Ákos: „Alkalmazkodni kell, de nem elég – erőteljesen kell alkalmazni a tanultakat. Már ha tanultunk.”
Az idén 25 éves Internet Hungary megálmodójával beszélgettünk.
2024. szeptember 19., 14:00
Így alakultak át a keresési szokások a szakértő szerint
Hogyan változnak a keresési szokások és mire érdemes figyelniük a hirdetőknek? Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük.
2024. szeptember 16., 16:30
Farkas Zsolt: "Egy hashtag többet mond ezer szónál"
Az Evolut Ügynökség vezetője arról beszélt nekünk, hogy hogyan lovagolhatják meg a márkák a hashtag-trendeket.
2024. szeptember 9., 15:00
Az ügynökségek sem menekülhetnek a mesterséges intelligencia elől
Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.
2024. szeptember 4., 13:15
Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"
Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.
2024. szeptember 1., 06:45
Szokatlan marketinggel varázsolja el a fogyasztókat egy közönséges ásványvíz
Egy egészséges ital, amely nem egészségesnek, hanem menőnek akar látszani.
2024. augusztus 31., 06:45
A rövid formátumú videók diadalmenete
A szakértő szerint a mozgóképes tartalmak nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában.
/
2