Keresés

szeptember 24., 06:45

Ez a top 5 kiskereskedelmi trend 2024-ben

A Paris Retail Weeken jártunk és összegyűjtöttük a legfontosabb kis- és e-kereskedelmi trendeket, amelyek meg fogják határozni Európa jövőjét.

szeptember 27., 06:46

Zámbó Anna: „Más időzítésben működik egy női, mint egy férfi karrier”

Zámbó Annát, a Republic Group tartalmi igazgatóját kérdeztük a nemek közötti egyensúlyról és a női karrierútról a szakmában.

szeptember 23., 10:48

Csermely Ákos: „Alkalmazkodni kell, de nem elég – erőteljesen kell alkalmazni a tanultakat. Már ha tanultunk.”

Az idén 25 éves Internet Hungary megálmodójával beszélgettünk.

szeptember 19., 14:00

Így alakultak át a keresési szokások a szakértő szerint

Hogyan változnak a keresési szokások és mire érdemes figyelniük a hirdetőknek? Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük.

szeptember 16., 16:30

Farkas Zsolt: "Egy hashtag többet mond ezer szónál"

Az Evolut Ügynökség vezetője arról beszélt nekünk, hogy hogyan lovagolhatják meg a márkák a hashtag-trendeket.

szeptember 9., 15:00

Az ügynökségek sem menekülhetnek a mesterséges intelligencia elől

Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.

szeptember 4., 13:15

Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"

Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.

szeptember 1., 06:45

Szokatlan marketinggel varázsolja el a fogyasztókat egy közönséges ásványvíz

Egy egészséges ital, amely nem egészségesnek, hanem menőnek akar látszani.

augusztus 31., 06:45

A rövid formátumú videók diadalmenete

A szakértő szerint a mozgóképes tartalmak nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában.

augusztus 29., 14:30

Gulyás János: „Fordulóponthoz közeledhet a hirdetések tömeges testreszabása”

A hirdetési piac helyzetét vizsgáló cikksorozatunkban ezúttal Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját kérdeztük.

augusztus 29., 10:01

Átalakíthatja a ChatGPT a kereséseket – mit jelent ez a hirdetőknek?

A mesterséges intelligenciával működő csetrobotok olyan hatásokkal járhatnak, amikre talán nem is gondolunk.

augusztus 28., 10:15

Bene Gergő: „Nem szabad kizárólag a mesterséges intelligenciára hagyatkozni”

AI marketing szakértőt kérdeztünk a mesterséges intelligencia helyes használatáról.

augusztus 27., 10:00

A kommunikációs szakértő szerint nem a bevételkiesés fáj a legjobban a márkáknak egy bojkott során

Gyorsan elterjedhet egy-egy bojkottfelhívás a közösségi médiában. De vajon mi motiválja ezeket a kezdeményezéseket, és mi a teendőjük a cégeknek?

augusztus 22., 16:30

Mit tanulhatnak a márkák Blake Lively PR melléfogásából?

Az év egyik legjobban várt filmje volt a Velünk véget ér, de nem biztos, hogy ezért fogunk emlékezni rá.

augusztus 14., 10:00

A szemmozgástól az agyhullámokig: hogyan mérhető a figyelem?

A figyelemmérő módszerek talán az eddigieknél pontosabb információkat adhatnak egy-egy reklámkampány sikeréről.

augusztus 12., 10:00

A cseh médiavállalatok közös stratégiája lehet az aduász a globális platformok egyeduralma ellen

A gyakorlat más európai országoknak is példát mutathat a versenyképesség megőrzésében.

augusztus 8., 15:00

Marosi Gergely: "Érdekes változás lesz a bölcsészek forradalma"

Az idei Arany Pengén tarolt a Mito, Marosi Gergely kreatívigazgatót kérdeztük arról, minek köszönhető a siker.

augusztus 7., 16:00

Horváth Rita: „A hazai szolgáltatók legfontosabb feladata a stratégiai partnerségek kialakítása”

A globális szereplők térhódítása ellen a magyar szolgáltatók alaposan átgondolt stratégiával vehetik fel a harcot.

július 31., 16:20

Mit tanulhatunk a Marc Jacobs influenszer-botrányából?

A luxusmárka csúnyán pórul járt az influenszermarketinggel.

július 26., 06:45

„Hétfőn margarint adunk el, kedden lakást, szerdán munkáltatói márkát” – a Noguchi az Év Ügynöksége

A PREXA díjátadón az Év Ügynöksége címet elnyert Noguchi ügyvezető partnerei, Szántó Dániel és Szántó Balázs árulták el sikerük titkát.