Keresés

március 8., 06:00

Minőségi márkakiterjesztés: kulturális esten mutatta be új kötetét a Dívány

A Múzsák a csók után című kötet olyan márkakiterjesztési lehetőség, ami egy teljesen új területre vezeti be a Dívány magazint.

március 9., 06:00

A YouTube új árnyalatot adott a play gombnak, de miért jó ez?

A módosítás árnyalatnyi, Robyn Lee designer úgy fogalmazott: „Evolúciót akartunk, nem forradalmat.″ Mire jó ez ilyen változtatás?

március 8., 14:00

Az önkép torzulásának veszélyeire figyelmeztet a Magyar Telekom nőnapi kampánya

A kampány alapja egy videó, melyben 30, különböző karakterű nőről készült portréfotót láthatunk eredetiben, majd AI által módosított verzióban.

március 6., 06:00

Kihirdették Az Év Honlapja 2024 verseny győzteseit

Rekordszámú nevezés, innováció, technológiai bravúrok és kreativitás jellemezte a 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot.

március 5., 14:00

A termékelőfizetés lehet az e-kereskedelem jövője?

A Reacty Digital felmérése szerint a megoldás még gyerekcipőben jár hazánkban.

március 3., 06:00

Művészként érvényesülni még összetettebb munka, mint kommunikációs szakemberként – interjú Soós Edinával

Az NMHH kutatásszervezője munka után fest, kiállít és díjakat nyer – interjú.

március 2., 16:00

Látványos trailer érkezett a Hunyadi-sorozathoz

Friss trailert mutatott be a produkció a március 8-án érkező Hunyadi-sorozathoz.

február 28., 06:00

Mit gondolnak a magyarok az AI-ról? Meglepő dolgokat tárt fel a legújabb hazai kutatás

A Nemzeti Közszolgálati Egyetem Információs Társadalom Kutatóintézete által végzett kutatás eredményét Török Bernát főigazgatóval értékeltük.

február 25., 13:26

Tanárok részére indít AI képzést a Yettel

A képzés célja, hogy megismertesse a tanárokat a generatív mesterséges intelligencia alapjaival, működésével és alkalmazási lehetőségeivel.

február 24., 13:23

Elindult a nevezés a 2025-ös PREXA versenyre, a PR-szakma legrangosabb díjára

A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) által meghirdetett PR Excellence Hungary Award (PREXA) versenyre 15 iparágban és 13 kategóriában lehet nevezni.

február 23., 16:00

Jókai Mór eddig kiadatlan versei váltak elérhetővé a Copia virtuális archívumban

Jókai Mór negyvenhét eddig kiadatlan verse mostantól szabadon hozzáférhető a nagyközönség számára.

február 22., 16:00

Diszkrimináció elleni reklámfilmet készített az Anthropolis Egyesület

Az Anthropolis Egyesület egy iskolai érzékenyítő, oktatást támogató kiadvány támogatására készített diszkrimináció elleni reklámfilmet.

február 21., 17:00

Különleges eseményre várja az érdeklődőket a Városligetbe Az Én Kutyám

A legnagyobb hazai kutyás portál február 22-én a Városligetben rendezi meg a DOGZ Farsangi Falkasétát.

február 21., 13:00

A digitális felzárkóztatásért indított kampányt a Telekom

A Magyar Telekom új kampánya egy látványos közös érzékenyítő gyakorlattal tette átélhetővé a digitalizáció társadalmi hajtóerejét.

február 19., 18:00

Itt az első magyar AI szóvivő: a társkeresésről lehet kérdezni

A legnagyobb magyar online társkeresőket működtető Dating Central Europe az AI szóvivő révén a nap 24 órájában válaszol a kérdésekre.

február 19., 13:49

Rangos autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója

Az Indamediához tartozó DisplayNOW szervezi az Automotive Summit konferenciát, amely a hazai autópiac aktuális helyzetére és kihívásaira fókuszál.

február 19., 09:00

Ismét nemzetközi pályázatot hirdet az Eidolon Centre for Everyday Photography

Újra kiírják a privát fotográfia és a mindennapi képalkotás témaköreinek teoretikus, szöveg-, és projektalapú feldolgozásait segítő pályázatát.

február 17., 14:04

Saját podcasttal jelentkezett Hámori Barbara televíziós producer

Hámori Barbara Az én kék zónám címmel indított podcastot, amely a longevity, vagyis a hosszú, minőségi élet titkait kutatja.

február 17., 10:00

Mozdulj ki! címmel indított a téli városi életet népszerűsítő kampányt a Bolt

A Bolt egy átfogó kampánnyal igyekszik vonzóvá tenni a téli városi életet.

február 14., 11:05

Megjelent a PwC legfrissebb Digitális Kereskedelmi Körképe

Az elemzés szerint a magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését már az import hajtja.